سه کشته و مصدوم در پی درگیری خانوادگی در کمیجان


معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در اثر یک درگیری خانوادگی در یکی از روستا‌های کمیجان، قاتل پس از کشتن برادر و مجروح ساختن برادرزاده، با شلیک گلوله‌ای به زندگی خود خاتمه داد.

سه کشته و مصدوم در پی درگیری خانوادگی در کمیجان

به‌گزارش راهبردمعاصر، سرهنگ محمود خلجی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به جریان قتل و خودکشی که در کمیجان رخ داده اظهار داشت: عصر روز گذشته ساعت ۱۶ و ۶ دقیقه خبری مبنی بر درگیری خونین در یکی از روستا‌های کمیجان به پلیس ۱۱۰ گزارش داده شد.

وی افزود: تیم‌های گشت انتظامی و سایر نیرو‌های امدادی به دنبال مخابره این خبر و بلافاصله پس از اعلام این گزارش در محل حادثه و در خانه‌ای که این درگیری در آن رخ داده بود حاضر شدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی کمیجان بعد از ورود به خانه و بررسی فنی این حادثه خونین، دریافتند که در این حادثه، دو برادر بر اثر اختلافات خانوادگی با یکدیگر درگیر شده‌اند و در نهایت برادر ۴۷ ساله، برادر ۴۱ ساله خود را با شلیک گلوله کلت دست‌ساز، به قتل رسانده و در ادامه برادرزاده ۱۷ ساله‌اش را نیز مجروح و در پایان با شلیک گلوله‌ای، به زندگی خود پایان داده است.

خلجی ادامه داد: فرد مجروح این حادثه توسط نیرو‌های امدادی، به مرکز درمانی در شهرستان اراک منتقل شد و پرونده مقدماتی این حادثه تلخ و خونین هم تشکیل و برای سیر مراحل قانونی در اختیار دستگاه قضائی قرار گرفت. /تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس