پل سردار سلیمانی در ورودی شرقی شهر اردبیل بهره‌برداری شد


پل  سردار سلیمانی  در ورودی شرقی شهر اردبیل بهره‌برداری شد

ایرنا- اردبیل- همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان، تقاطع غیرهمسطح شهید سردار سلیمانی در ورودی شرقی شهر اردبیل از سمت آستارا، روز سه‌شنبه طی آیینی به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر بهره‌برداری شد.

به گزارش ایرنا، شهردار اردبیل در آیین بهره برداری از این طرح اعلام کرد که برای احداث این تقاطع غیرهم‌سطح ۷۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

محمود صفری با اشاره به اجرای این طرح در کمتر از یکسال گفت: همزمان با این طرح، دوربرگردان میدان علی دایی(میدان ورزش سابق) نیز که با صرف ۵۰ میلیارد ریال احداث شده و پیش از این به‌صورت آزمایشی به بهره برداری رسیده بود، امروز به طور رسمی افتتاح شد.

وی در ادامه از اضافه شدن ۱۰ هکتار به مجموع فضای سبز شهر اردبیل خبر داد و افزود: عملیات اجرایی پارک میراشرف به مساحت ۶ هکتار و پارک خانواده واقع در مجتمع فرهنگی شورابیل به مساحت چهار هکتار نیز در دستور کار قرار دارد.

پل "سردار سلیمانی" در ورودی شرقی شهر اردبیل بهره‌برداری شد

شهردار اردبیل همچنین با اشاره به برنامه‌ریزی برای تکمیل و افتتاح پل قدس، پل نیایش و کارخانه ساخت پازل و سنگ‌فرش شهر اردبیل تا هفته دولت امسال اظهار کرد: احداث و اجرای طرح‌های عمران شهری اردبیل در ماه‌های پیش رو سرعت می‌گیرد.

وی فقدان سامانه کنترل ترافیک در شهر اردبیل را مهمترین نقیصه در مدیریت تردد داخل شهری اردبیل عنوان و بیان کرد: این سامانه در اولویت کاری شهرداری و شورای شهر اردبیل قرار دارد.

صفری همچنین از خرید ۶۰ دستگاه اتوبوس اسکانیا از محل سهمیه کلانشهرها برای حمل و نقل درون شهری اردبیل خبر داد و اضافه کرد: شهرداری مصمم به سامان‌دهی ناوگان حمل‌ونقل و توسعه خدمات شهری اردبیل است.

وی تکمیل فاز اول پارک سردار سلیمانی تا شهریور ماه، انتقال مشاغل مزاحم به خارج شهر از جمله برنامه‌های جدی شهرداری اردبیل اعلام کرد و گفت: در این راستا، بازار آهن‌فروشان واقع در میدان بعثت، به محلی مناسب به وسعت ۳۸ هکتار در خارج از شهر منتقل می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس