مسئولان قرچک با خانواده شهدای فتح خرمشهر این شهرستان دیدار کردند


مسئولان قرچک با خانواده شهدای فتح خرمشهر این شهرستان دیدار کردند

قرچک - ایرنا - فرماندار، امام جمعه و شماری از مسئولان شهرستان قرچک همزمان با سالروز آزادی خرمشهر، با خانواده شهدای حاضر در عملیات بیت المقدس دیدار و از مقام شهدای والامقام آنان قدردانی کردند.

به گزارش ایرنا، فرماندار قرچک به همراه امام جمعه، بخشدار مرکزی و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان روز سه‌شنبه با حضور در منزل شهیدان "منصور تاجیک"، "احد حمیدی" و "حاجی‌بابا نقیبی" از شهدای حاضر در عملیات منتهی به آزادسازی خرمشهر، از تلاش و ایثار آنان تقدیر کرد.
علیرضا فاتحی‌نژاد در این دیدارها اظهار داشت: به فرموده امام راحل، فتح خرمشهر، یک مسئله عادی نبود که در آن ۱۵ تا ۲۰ هزار نفر از نیروهای عراقی برای اسارت به دست رزمندگان اسلام به صف بایستند از این رو فتح خرمشهر، فتح‌الفتوح و مافوق طبیعت است.
وی اظهار داشت: لطف الهی، ایمان قلبی و روحیه قوی رزمندگان و دلاورمردان ارتش، سپاه و بسیج با رهبری امام راحل، خرمشهر را که انتظار پس‌گیری آن از ارتش تا بُن دندان مسلح عراق، به آرزویی دست نیافتنی بدل شده بود، به آغوش وطن باز گرداند و موجب شد تا در سایه‌ استقامت، وحدت، همدلی و انسجام تمام نیروها، وعده الهی محقق شود.
ای مسئول خاطرنشان کرد: در این سال‌ها و به برکت خون‌های مطهر شهیدان، شجره طیبه انقلاب اسلامی، روز به روز تنومندتر و سرافرازتر می‌شود و شهادت مظلومانه فرزندان ایران اسلامی از جمله شهید مدافع سرافراز حرم سردار صیاد خدایی توسط عوامل جنایتکار وابسته به استکبار جهانی نیز بار دیگر حقانیت مسیر روشن ملّت شهیدپرور ایران را به جهانیان نشان داد.
فرماندار قرچک ادامه داد: قطعا یادآوری رشادت و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام و تجلیل از مقام شامخ شهدای این نبرد و تقدیر از فداکاری خانواده معظم آنان باعث درک هرچه بهتر راز و رمز تحقق توفیقات بزرگ و بازآفرینی جلوه‌هایی از ایمان، اخلاص و استقامت در راه اهداف و آرمان‌های بلند الهی و انسانی می‌شود.
شهرستان قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
در سوم خرداد سال ۱۳۶۱ خرمشهر از دست نیروهای رژیم بعث آزاد و در تقویم جمهوری اسلامی ایران، به عنوان روز مقاومت، ایثار و پیروزی نامگذاری شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش