گذر از تحریم‌های ناجوانمردانه فتح خرمشهر دیگری است


گذر از تحریم‌های ناجوانمردانه فتح خرمشهر دیگری است

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: عبور از سختی‌ها و گذر از محاصره اقتصادی و تحریم‌های ناجوانمردانه دشمن، فتح خرمشهر دیگری است.

به گزارش ایرنا، غلامعلی حیدری روز سه‌شنبه در آیین تجلیل از ۴۰۰ رزمنده حاضر در عملیات فتح خرمشهر که در دانشگاه شهرکرد برگزار شد، اظهار داشت: این انقلاب و نظام به راحتی به دست نیامده است و تلاش و ایثارگری بسیاری برای حفظ آن به کار گرفته شده است.

وی ادامه داد: تبیین چگونگی قدرت‌گیری نظام و قرارگرفتن در بین کشورهایی که به انرژی هسته‌ای دست یافته است موضوع مهمی است که همه اقشار به ویژه رزمندگان و خانواده ایثارگران باید نسبت به آن اهتمام ورزند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: این در حالی است که در چنین وضعیتی تعدادی انسان‌های خودفروخته بیانیه می‌دهند و آب به آسیاب دشمن می ریزند.

حیدری تقویت جبهه مقاومت و شکست داعش و انهدام پایگاه‌های عین الاسد و پایگاه‌های مخوف اسراییل در اربیل را یک فتح خرمشهر دیگر دانست و گفت: تقویت و قوام جمهوری اسلامی یک فتح خرمشهر است که آثار و نتایج آن منطقه‌ای و بین‌المللی است.

وی در ادامه به تلاش‌های دولت سیزدهم برای اصلاح اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: آیت‌الله رییسی عنوان کرد که می‌خواهد اقتصاد کشور را اصلاح کند و برای آن از آبروی خود نیز مایه می‌گذارد از همین رو باید با صبر و بردباری دولت را در انجام این مهم یاری داده و همراهی کنیم.

حیدری خاطر نشان کرد: پیش از مردمی کردن یارانه‌ها، یک عده خاص از اقتصاد ایران بهره می‌بردند و رانت‌خواری می‌کردند اما عدالت اجتماعی ایجاب کرد تا این رویه تغییر کند و مردم مستضعف به حق خود برسند.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: امروز و در چنین شرایطی غالب شدن بر فقر خرمشهر دیگر است.

حیدری در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه‌های استان برای رفع مشکلات و چالش‌ها اشاره کرد و افزود: تلاش شده تا از ظرفیت بخش خصوصی و نهادیی نظیر قرارگاه خاتم‌الانبیا برای رفع مشکلات استان بهره گیری کنیم.

وی تاکید کرد: افزایش تخصیص اعتبارات از ۳۰ به ۷۰ درصد، کاهش دادن سهم استان از درآمدهای مالیاتی از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به یک هزار میلیارد تومان، تشکیل هیات‌های اندیشه‌ورز، اولویت‌بندی ۷۰۰ طرح نیمه تمام استان و انتخاب طرح‌های پیشران از جمله اقداماتی که ظرف چند ماه اخیر در استان انجام شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری توسعه زیرساخت‌های راه را از دیگر برنامه‌های خود در این استان عنوان کرد و گفت: پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای حوزه زیرساخت راه و راه آهن برای استان مصوب شده است.

حیدری ادامه داد: تامین آب پایدار برای بخش‌های شرب، کشاورزی و صنعت از دیگر برنامه‌های مهم است که در همین راستا تکمیل طرح‌های آبرسانی از جمله سد باباحیدر در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: در مجموع طی ۲ سال آینده تحولات خوبی در استان در بخش‌های مختلف شکل می گیرد.

حیدری با بیان اینکه برنامه‌های محرومیت‌زدایی با اولویت روستاها و با مشارکت جهاد سازندگی در دستور کار قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: در حوزه آبرسانی ۱۴۰ میلیارد تومان با بسیج سازندگی قرارداد بسته شده است و این قرارداد در سال ۱۴۰۱ چند برابر رشد می‌کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری، هم‌افزایی و کار جهادی را رمز موفقیت در پیشبرد امور دانست و گفت: یکی از نمونه‌های این هم‌افزایی کمک دستگاه‌های خدمات‌رسان در آواربرداری شهرک منظریه بود.

به گزارش ایرنا، در این آیین از ۴۰۰ رزمنده چهارمحال و بختیاری که در عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر حضور داشتند برای نخستین بار تجلیل شد.

گذر از تحریم‌های ناجوانمردانه فتح خرمشهر دیگری است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی