بیش از 421 هزار خانوار در اردبیل یارانه دریافت می‌کنند


بیش از 421 هزار خانوار در اردبیل یارانه دریافت می‌کنند

اردبیل - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: 421 هزار و 960 خانوار در این استان مشمول دریافت یارانه هستند.

به گزارش ایرنا ، بهروز رحیم‌زاده روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران افزود: با اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها توسط دولت سیزدهم و اصلاح سیاست ارز ترجیحی، مبلغ یارانه واریزی به حساب سرپرستان خانوارها افزایش یافت.

وی اظهار کرد: بر همین اساس در اردیبهشت ماه برای دهک‌های اول تا سوم مبلغ ۴۰۰ هزار تومان و برای دهک‌های چهارم تا نهم ۳۰۰ هزار تومانی به‌ ازای هر نفر پرداخت شد.

وی با بیان اینکه ۴۲۱ هزار و ۹۶۰ خانوار در استان اردبیل مشمول دریافت یارانه هستند، اضافه کرد: در مجموع ۲۱ هزار و ۶۰۰ خانوار همچنان در این استان از دریافت یارانه محروم هستند.

او بیان کرد: جاماندگان از یارانه و کسانی که نسبت به دهک بندی یارانه‌ای خود اعتراض دارند، می‌توانند تا روز چهارشنبه چهارم خردادماه با مراجعه به سامانه‌های اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان هدفمندی یارانه‌ها مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.

رحیم‌زاده ادامه داد: افرادی که تا فروردین‌ماه یارانه دریافت می‌کردند و در اردیبهشت‌ماه امسال یارانه کمک معیشتی به‌حساب آنها واریز نشده و در دهک دهم قرار گرفته‌اند و مشمول پرداخت یارانه نمی‌شدند، می‌توانند در اعتراض به دهک بندی یارانه‌ها به سامانه اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با عنوان "حمایت" به آدرس اینترنتی hemayat.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: همچنین دو سامانه تلفنی و گویا به شماره‌های ۰۲۱۶۳۶۹ و ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ آماده پاسخگویی به سوال‌های یارانه‌ای مردم است.

وی با بیان اینکه این افراد نباید به فرمانداری‌ها و یا سایر دستگاه‌ها مراجعه کنند، افزود: پس از ثبت اعتراض جاماندگان و بررسی، اگر تغییری در دهک‌بندی خانوار صورت گرفت یارانه ماه‌های گذشته نیز به حساب سرپرستان خانوارها واریز خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند