9 تن کالای اساسی احتکار شده در ایذه کشف شد


9 تن کالای اساسی احتکار شده در ایذه کشف شد

اهواز-ایرنا- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ایذه گفت: در بازرسی‌ انجام شده از انبارهای سطح شهر 9 تن کالای اساسی احتکار شده شامل روغن، برنج و شکر در انباری در سطح شهر ایذه کشف و ضبط شد.

جهانشیر فریدونی سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تداوم فعالیت گشت‌های تنظیم بازار با حضور نمایندگان ادارات صمت، جهاد کشاورزی و اماکن نیروی انتظامی موجب کشف انبارهای احتکار کالا شده‌است.

وی افزود: با گزارش مردم مبنی بر احتکار روغن در یکی از انبارهای سطح شهر، گشت تنظیم بازار در محل انبار ذکر شده حاضر و ۲ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم روغن و ۵ هزار و ۶۵۰ کیلوگرم برنج و ۴۰۰ کیلوگرم شکر از آن کشف و ضبط کرد.

رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت ایذه ادامه داد:در روزهای گذشته نیز ۱۷ تن روغن در ایذه کشف شد که با طی مراحل قانونی به زودی توزیع خواهد شد.

فریدونی با دعوت از مردم برای همکاری با گشت تنظیم بازار تصریح کرد: مردم هرگونه احتمال احتکار، مشاهده گران فروشی و سایر تخلفات عرضه اقلام مختلف در فروشگاه‌های سطح‌ شهر را با تلفن‌ ۱۲۴ گزارش دهند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

در روزهای گذشته ۱۷ تن روغن، ۲ هزار و ۷۰۰ کیلوگرم برنج، ۲ تن تخم مرغ و مقداری قند و شکر از انبارهای احتکار کالا در ایذه کشف شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل فوق العاده خاص پریناز ایزدیار برای عید+ عکس