کشاورزان سیستان و بلوچستانی از برق رایگان بهره‌مند می‌شوند


کشاورزان سیستان و بلوچستانی از برق رایگان بهره‌مند می‌شوند

زاهدان- ایرنا- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: دارندگان چاه‌های کشاورزی در چهارچوب انعقاد تفاهم نامه های پاسخگویی بار، اگر در پنج ساعت اوج مصرف از 12 تا 17 موتورهای چاه خود را خاموش کنند در بقیه ساعت‌ شبانه روز از برق رایگان بهره‌مند خواهند شد.

خلیل عوض زاده روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: تابستان امسال، ۲ هزار و ۳۹۸ تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه کشاورزی این استان منعقد شده است.

وی بیان کرد: ۱۳.۷ درصد مصرف برق استان در بخش کشاورزی بوده که حدود مصرف این میزان درصد در پیک بار تابستان، ۱۸۰ مگاوات است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان‌ با بیان اینکه خیلی از کشاورزان استان، همکاری لازم را با این شرکت داشته و بر همین اساس از مشوق‌های در نظر گرفته شده برخوردار شده‌اند، گفت: خاموش شدن چاه‌های کشاورزی در ساعت اوج مصرف، کمک بسیار بزرگی به پایداری شبکه برق می کند.

وی خاطرنشان کرد: صاحبان چاه های آب کشاورزی می توانند برای بهره مندی از این طرح با مراجعه حضوری به ادارات برق شهرستان های محل سکونت خود فرم لازم را تکمیل و ثبت کنند و از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش