قتل جوان رودباری بخاطر جای پارک + جزییات


قتل جوان رودباری بخاطر جای پارک + جزییات

رکنا: قاتل 27 ساله رودباری در صحنه جرم دستگیر شد.

به گزارش رکنا، معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان از قتل جوان ۳۴ ساله رودباری خبر داد و گفت: قاتل ۲۷ ساله در صحنه جرم دستگیر شد.

سرهنگ مجید رسول‌زاده فرساد در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیس مبنی بر وقوع نزاع و درگیری منجر به قتل در شهر رودبار ، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل درگیری اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی ضاربان ۲۷ و ۳۴ ساله در محل دستگیر و جوان ۳۴ ساله که بر اثر ضربات چاقو به شدت مجروح شده بود توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متاسفانه فرد مجروح پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارده فوت شد، بیان داشت: یکی از متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به قتل این جوان ۳۴ ساله رودباری اعتراف و علت نزاع را اختلاف بر سر پارک خودرو اعلام کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان در پایان اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند، افزود: ناتوانی در مهار خشم و عصبانیت عواقب بسیار ناگواری به همراه دارد که گاه جبران ناپذیر است.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟