چرا استفاده از بالم لب اهمیت دارد؟


یکی از مهم‌ترین فاکتورهای داشتن پوست و موی سالم و زیبا، آبرسانی و حفظ رطوبت آن است. لب‌ها نیز به عنوان بخشی از پوست از این اصل مستثنی نیستند.  بخصوص اینکه این بخش از پوست به نسبت بقیه پوست بدن نازک‌تر بوده و نسبت به عوامل محیطی حساس‌تر است. آفتاب، خشکی هوا، سردی هوا، وزش بادهای خشک همگی روی پوست لب اثر نامطلوبی می‌گذارند به طوری که پوست لب خشک،...

یکی از مهمترین فاکتورهای داشتن پوست و موی سالم و زیبا، آبرسانی و حفظ رطوبت آن است. لبها نیز به عنوان بخشی از پوست از این اصل مستثنی نیستند. بخصوص اینکه این بخش از پوست به نسبت بقیه پوست بدن نازکتر بوده و نسبت به عوامل محیطی حساستر است. آفتاب، خشکی هوا، سردی هوا، وزش بادهای خشک همگی روی پوست لب اثر نامطلوبی میگذارند به طوری که پوست لب خشک، پوسته پوسته و کدر به نظر میرسد. یکی از بهترین محصولاتی که میتواند به حل مشکل خشکی پوست کمک کند بالم لب است. بالم لب چیزی شبیه به رژ لب مایع یا جامد است که رطوبت لبها را تامین میکند. شما میتوانید برای خرید انواع بالم لب گلدن رز به فروشگاه مو تن رو مراجعه کنید. از آنجاییکه این فروشگاه به صورت تخصصی در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت میکند، برندهای داخلی و خارجی متعددی را میتوانید در سایت این فروشگاه ببینید. برای مثال اگر قصد خرید بالم لب فلورمار آنلاین را داشته باشید، کافی است در قسمت دستهبندی محصولات، بخش لوازم آرایش، لوازم آرایش لب را ببینید. علاوه بر این محصولات مراقبت پوستی مانند انواع آبرسان پریم، ضدآفتابهای ایوروشه، دورچشم لورال و... در این فروشگاه عرضه میشوند. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد بالم لب صحبت کنیم.

چرا استفاده از بالم لب اهمیت دارد؟

بالم لب چیست؟

بالم لب شبیه رژ لب مایع یا جامد است که در انواع رنگی و بدون رنگ تولید میشود. در تولید بالم لب از موادی استفاده میشود که بتواند از پوست لب در مقابل عوامل محیطی محافظت کند. شاید شما هم تجربه خشکشدن و پوسته پوسته شدن لبها بخصوص در فصلهای سرد سال را داشته باشید. در این مواقع فقط یک بالم لب خوب و یا کیفیت میتواند به حل این مشکل کمک کند. در واقع هدف اصلی بالم لب آبرسانی و مرطوب نگهداشتن پوست لب است. چون پوست لب نیز مانند بقیه بدن نیاز به آبرسانی دارد. این بخش از پوست بسیار نازک بوده و به سرعت خشک شده و ظاهری بی رنگ و بیمارگونه به خود میگیرد. برای داشتن لبهایی به رنگ طبیعی و شاداب میتوانید از انواع بالم لبهایی که توسط برندهای مختلف تولید و به بازار عرضه میشوند، استفاده کنید. انواع بالم لب گلدن رز، فلورمار، هیدرودرم، الارو و لبلو جزو بهترین برندهای بالم لب در بازار هستند و شما میتوانید با خیال راحت یکی از آنها را انتخاب کنید.

مواد تشکیل دهنده بالم لب‌ها

بالم لب ها معمولا از مواردی مانند لانولین، موم زنبور عسل، وازلین، روغن نارگیل، روغن آفتابگردان و پارافین تشکیل میشوند. این مواد به نرم و مرطوب نگه داشتن لبها کمک میکنند. در برخی از بالم لبها از ترکیباتی مانند Q10 ، ویتامین C و ویتامین E استفاده میشود که جنبه تغذیه و تقویت پوست لب را دارند و موجب ترمیم مشکلات پوست آن میشوند. خانمهای بالای 50 سال میتوانند از بالم لبهایی استفاده کنند که در ترکیباتشان از هیالورونیک اسید، کلاژن و دی پالمیتول هیدروکسی پرولین استفاده شده است. این دسته از محصولات برای رفع چین و چروک لبها بسیار مفید هستند.

برخی از بالملبها نیز حاوی موادی هستند که از پوست لب در مقابل اشعههای مضر آفتاب محافظت میکنند. برای مثال برخی از انواع بالم لب گلدن رز و فلورمار دارای SPF هستند. برای خرید بالم لب فلورمار آنلاین با SPF15 از وب سایت مو تن رو دیدن کنید.

چرا استفاده از بالم لب اهمیت دارد؟

ویژگی‌های یک بالم لب خوب

یک بالم لب خوب باید حاوی ویتامین برای تغذیه پوست لب باشد. در کنار ویتامینها، دارای بودن‌SPF یک مزیت فوقالعاده محسوب میشود چون از لبها در مقابل اشعههای آفتاب محافظت میکند. علاوه بر اینها یک بالم لب خوب باید مقادیری آنتی اکسیدان در ترکیبات خود داشته باشد تا بتواند بافت آسیب دیده لب را ترمیم کند. به عنوان آخرین ویژگی باید گفت اگر پوست لبتان حساس است از انواع بالم لبهای بدون اسانس و طبیعی استفاده کنید.

مزایای استفاده از بالم لب

استفاده از بالم لب درست مانند آبرسانهایی که برای پوست خود استفاده میکنید لازم و ضروری است. در ادامه به مزایای استفاده از بالم لب میپردازیم.

مراقبت از خشکی و سوزش پوست لب در مقابل سرما جلوگیری از ترک خوردن و پوسته پوسته شدن لبها ایجاد حس نرمی و لطافت در پوست لب ایجاد رنگ طبیعی و زیبا (بالم لبهای رنگی) ایجاد درخشندگی و حس سلامت در لبها پرکردن خطوط روی لب با استفاده از مواد ترمیم کننده محافظت در مقابل اشعههای آفتاب محاظت در مقابل وزش بادهای گرم راحتی استفاده

با توجه به مزایایی که ذکر کردیم به نظر میرسد استفاده از انواع بالم لب گلدن رز، فلورمار، لبلو یا هر برند معتبر دیگری بیشتر یک ضرورت است تا یک انتخاب.

چرا استفاده از بالم لب اهمیت دارد؟

انواع بالم لب

انواع بالم لب را صرف نظر از برند آن میتوان به چند دسته تقسیمبندی کرد.

بالم لب رنگی: در بالم لب رنگی مقدار بسیار کمی رنگدانه وجود دارد. اگر اهل آرایش و استفاده از رژ لب نیستید انواع بالم لب رنگی انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. چون یک رنگ بسیار ملایم و طبیعی روی لب شما ایجاد میکند. برای مثال انواع بالم لب گلدن رز حاوی عصاره گیلاس و توت فرنگی را حتما تست کنید.

بالم لب بی رنگ: بالم لبهای بدون رنگ تنها نقش آبرسانی و مرطوبکنندگی دارند و هیچ رنگ مازادی روی لب ایجاد نمیکنند. این نوع بالم لب ها توسط اقایان هم مورد استفاده قرار میگیرند.

بالم لب حرارتی: یکی از جذابترین انواع بالم لبها بخصوص برای قشر نوجوان مدلهای حرارتی هستند. این مدل در دماهای مختلف دچار تغییر رنگ میشود. برای مثال اگر بالم لب شما صورتی است ممکن است با تغییر دمای محیط تبدیل به رنگ قرمز شود.

بالم لب طعم دار: بالم لبهای طعمدار هم بیشتر برای قشر نوجوان تولید میشوند. در ساخت این نوع از بالم لبها عموما از اسانس میوه مانند هندوانه، تمشک، آلبالو و... استفاده میکنند. برای خرید بالم لب فلومارآنلاین با طعم و اسانس های مختلف از فروشگاه مو تن رو کمک بگیرید.

بالم لب حجم دهنده: همانطور که از نام آن مشخص است، این توع بالم لب در کنار رنگ طبیعی و زیبایی که به لبهای شما میبخشند با ایجاد درخشندگی آنها را حجیمتر و بزرگتر نشان میدهد. در دقایق اولیه استفاده از این بالم لب حسی شبیه به گزگز روی لبهای خود احساس میکنید.

کسانی که ترجیح میدهند محصولات مورد نظر خود را به صورت آنلاین خریداری کنند میتوانند از فروشگاه اینترنتی مو تن رو کمک بگیرند. در این فروشگاه انواع محصولات مراقبتی پوست و مو به فروش میرسند. برای مثال انواع آبرسان پریم، شامپوهای ایوروشه، ضدآفتابهای الارو، کرمهای روز و شب لورال، کرمهای مرطوبکننده دست کامان و... را میتوانید به راحتی سفارش دهید و در کوتاهترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)