رییس بانک انگلیس: بیت کوین به عنوان روش پرداخت شکست می خورد


رییس بانک انگلیس: بیت کوین به عنوان روش پرداخت شکست می خورد

اندرو بیلی، رییس بانک انگلیس اصرار دارد که بیت کوین ارزش ذاتی ندارد. وی به گروه منتقد مدیران بانک مرکزی پیوست که از ارزهای دیجیتال انتقاد می کنند. اقتصاد آنلاین - حسین عسکری؛ در یک پادکست اندرو بیلی پیش بینی کرد که بیت کوین در نهایت نمی تواند به یک روش پرداخت پذیرفته شده تبدیل شود زیرا این روش عملی نیست بیلی همچنان به نظر خود پایبند است و ادعا...

اقتصاد آنلاین - حسین عسکری؛ در یک پادکست اندرو بیلی پیش بینی کرد که بیت کوین در نهایت نمی تواند به یک روش پرداخت پذیرفته شده تبدیل شود زیرا این روش عملی نیست

بیلی همچنان به نظر خود پایبند است و ادعا می کند که بیت کوین فقط به این دلیل ارزش دارد که مردم می خواهند آن را داشته باشند.

در طول هفته گذشته، چندین رییس بانک مرکزی برجسته نظرات نامطلوبی درباره ارزهای دیجیتال ارائه کردند. همانطور کریستین لاگارد، رییس بانک مرکزی اروپا، به این نتیجه رسید که ارزهای دیجیتال هیچ ارزشی ندارند در حالی که از سفته بازی های بیش از حد مرتبط با طبقه دارایی جدید ابراز تاسف می کند.

اوایل امروز، شاکتیکانتا داس ، رییس بانک مرکزی هند، گفت که ارزهای دیجیتال هیچ ارزش اساسی ندارند، که بازتاب نظرات بیلی است.

در همین حال، رییس بانک سوئد اخیراً یک رشته توییت منتشر کرده که توضیح می دهد چرا بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال نمی توانند به عنوان پول طبقه بندی شوند.

در حالی که بانک‌های مرکزی سال‌ها ارزهای دیجیتال را نادیده می‌گیرند، حتی برخی از تأثیرگذارترین افراد در صنعت ارزهای دیجیتال تمایل دارند توانایی بیت‌کوین را برای موفقیت به‌عنوان وسیله پرداخت زیر سوال ببرند.

سام بنکمن فرید، مدیر عامل FTX، دومین میلیاردر ثروتمند ارزهای دیجیتال، اخیراً گفت که بیت کوین به دلیل مشکلات مقیاس پذیری آن که در دهه گذشته حل نشده، در بخش پرداخت «آینده ای ندارد».

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش