ژاوی: هر لحظه مربیگری در بارسلونا یک امتیاز است


ژاوی: هر لحظه مربیگری در بارسلونا یک امتیاز است

ژاوی، سرمربی بارسلونا، می گوید تیمش باید تمام تلاش خود را برای خوشحالی هواداران انجام دهد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فصل بسیار دشواری را پشت سر گذاشت. آنها کار را با رونالد کومان آغاز کردم اما نتایج ضعیف بارسا تحت هدایت این سرمربی هلندی باعث شد که او جای خود را به ژاوی هرناندز بدهد. اوضاع بلوگرانا با این سرمربی جوان رو به بهبود رفت اما حذف از لیگ قهرمانان اروپا و در ادامه لیگ اروپا از دیگر اتفاقات تلخ این فصل بارسا به حساب می‌آمد؛ هر چند که آنها توانستند لیگ را با رتبه دومی به پایان برسانند.

بارسلونا روز چهارشنبه در یک دیدار دوستانه به مصاف تیم ستارگان لیگ استرالیا خواهد رفت. ژاوی در جدیدترین مصاحبه خود درباره شرایط بارسا گفت: "بارسا یک تیم جهانی است. ما در سرتاسر دنیا هوادار داریم و برای آنها اینجا هستیم. در این بازی دوستانه باید بهترین سطح خود را نشان دهیم. ما برای هواداران بازی می کنیم و بخش مهم این است که مردم را خوشحال کنیم."

ژاوی: هر لحظه مربیگری در بارسلونا یک امتیاز است

ژاوی در ادامه گفت: "از اینکه در این کشور باورنکردنی یعنی استرالیا حضور دارم بسیار خوشحال هستم. من خاطرات بسیار خوبی از اینجا و المپیک سال 2000 دارم. از طرفی هر لحظه سرمربیگری در بارسلونا یک امتیاز محسوب می شود. همه باید بدانند که ما باشگاه بزرگی هستیم. نه تنها نتایج مهم هستند، بلکه تصویری که ارائه می دهیم نیز مهم است."

به نظر می‌رسد که تابستان بسیار شلوغی در انتظار بارسلونا خواهد بود و ژاوی قصد دارد تا جای ممکن تیمش را تقویت کند. در واقع بارسا می خواهد با کسب نتایج خوب در فصل آینده روزهای تلخ فصل گذشته را به فراموشی بسپارد و قطعاً ژاوی نیز برای این هدف از انگیزه های بالایی برخوردار است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهاره افشاری با یک چهره متفاوت پیداش شد | بهاره افشاری دیگر قابل شناخت نیست