مدارس، ادارات و دانشگاه‌های تهران و البرز فردا تعطیل است/ عذرخواهی استاندار تهران از مردم/ تنها امتحانات نهایی برگزار می‌شود


مدارس، ادارات و دانشگاه‌های تهران و البرز فردا تعطیل است/ عذرخواهی استاندار تهران از مردم/ تنها امتحانات نهایی برگزار می‌شود

بر اساس مصوبه جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا استان تهران، مدارس، دانشگاه‌ها و اداره‌های این استان فردا چهارشنبه، 4 خردادماه تعطیل اعلام شد. تصمیمی که تقریبا برای امروز نیز اجرایی شد با این یادآوری که دیروز خبر تعطیلی مدارس اعلام شد و تعطیلی دانشگاه ها و ادارات به ظهر امروز کشید تا بسیاری را شگفت زده و حتی عصبانی کند!

مدارس، ادارات و دانشگاه‌های تهران و البرز فردا تعطیل است/ عذرخواهی استاندار تهران از مردم/ تنها امتحانات نهایی برگزار می‌شودبا تداوم آلودگی هوا، کمیته اضطرار آلودگی هوا در برخی استان‌ها تشکیل جلسه داد و تصمیماتی اتخاذ کرد که از جمله آن‌ها تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات برخی استان هاست.

به گزارش «تابناک»، بر اساس مصوبه جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا استان تهران، مدارس، دانشگاه‌ها و اداره‌های این استان فردا چهارشنبه، ۴ خردادماه تعطیل اعلام شد. تصمیمی که تقریبا برای امروز نیز اجرایی شد با این یادآوری که دیروز خبر تعطیلی مدارس اعلام شد و تعطیلی دانشگاه ها و ادارات به ظهر امروز کشید تا بسیاری را شگفت زده و حتی عصبانی کند!
ای در حالی است که اکنون شاخص کیفیت هوای تهران با قرار گرفتن روی عدد 481، حکایت از وضعیت «خطرناک» برای سلامتی مردم دارد و آن گونه که پیش بینی ها نشان می دهد، احتمالا وضعیت آلوده هوا در روزهای آتی نیز تداوم خواهد یافت. وضعیتی که ممکن است موجب تمدید تعطیلی ها شود.
مدارس، ادارات و دانشگاه‌های تهران و البرز فردا تعطیل است/ عذرخواهی استاندار تهران از مردم/ تنها امتحانات نهایی برگزار می‌شود

عذرخواهی استاندار تهران از مردم


محسن منصوری، استاندار تهران گفت: بر اساس مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران، فردا چهارشنبه ادارات، مدارس و دانشگاه‌های استان تهران فردا تعطیل شد. پیش بینی دستگاه‌ها از آلودگی فردا این است که نسبت به امروز غلظت آلودگی بسیار کمتر است، اما هوای همچنان بسیار ناسالم است
وی افزود: البته اصل بر توجه به سلامتی مردم است و درباره تأخیر در اعلام زمان تعطیلی‌ها باید توضیحاتی ارائه دهم، این که بعضا مردم در پی این تأخیر‌ها دچار مشکلاتی شده اند، باید از آنها عذرخواهی کنیم.

بانک‌ها تعطیل نیستند


استاندار تهران در پاسخ به پرسش تعطیلی بانک‌ها در استان تهران، خاطرنشان کرد: البته که تعطیلی بانک‌ها به دلیل خدمات رسان بودن آنهامنطقی نیست، اما پیشنهاد می‌شود که حضور کارمندان و پرنسل در بانک‌ها کاهش یابد و مدیران به این مضوع نیز توجه کنند.
بدین ترتیب مشخص می‌شود که فردا بازار سرمایه نیز دایر خواهد بود و بازار بورس به روال همیشه فعال خواهد بود.

امتحانات نهایی فردا برگزار می‌شود


براساس اعلام اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، کلیه امتحانات داخلی واحد‌های آموزشی، هماهنگ پایه ششم و پایه نهم لغو شده است و امتحانات نهایی هماهنگ کشوری پایه دوازدهم با توجه به اهمیت قرنطینه، حفظ امنیت آزمون و کشوری بودن برنامه امتحانات برگزار خواهد شد.

محسن زارعی، رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی به فارس گفت: با توجه به تصمیم استانداری‌ها و اعلام تعطیلی مدارس در برخی از مناطق و استان‌ها، امتحانات نهایی پایه دوازدهم در حوزه‌های امتحانی سراسر کشور، مطابق برنامه امتحانات از پیش تعیین شده برگزار می‌شود.

استان البرز فردا تعطیل شد


امیر جاویدپور، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: در جلسه کارگروه اضطراری که شهرستان کرج برگزار شد، با توجه به تداوم آلودگی هوا، فردا چهارشنبه ۴ خردادماه تمامی ادارات و مدارس تعطیل اعلام شد.

وی افزود: بر این اساس تمامی مراکز دولتی، بانک‌ها به جز شعب مرکزی و همچنین دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی به جز امتحانات پایه دوازدهم تعطیل است و آموزش به صورت مجازی برقرار می‌شود.
تکمیل می‌شود...

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...