توزیع 2 هزار بسته معیشتی در مهاباد آغاز شد


توزیع 2 هزار بسته معیشتی در مهاباد آغاز شد

مهاباد - ایرنا - فرمانده قرارگاه امام سجاد (ع) و سپاه مهاباد گفت: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، توزیع 2 هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان این شهرستان آغاز شده است.

سرهنگ جلیل نقشی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بسته‌های معیشتی به منظور حمایت بیشتر از اقشار ضعیف جامعه و همچنین افراد تحت پوشش نهادهایی چون کمیته امداد امام (ره)، بهزیستی و مراکز نیکوکاری در این شهرستان توزیع می شود.

وی با بیان اینکه این بسته های معیشتی در هشت پایگاه سطح شهر در حال توزیع است اضافه کرد: این بسته ها شامل برنج، حبوبات، ماکارونی و چند قلم دیگر از مایحتاج شهروندان بوده که برای تامین هر بسته بیش پنج میلیون ریال هزینه شده است.

فرمانده قرارگاه امام سجاد (ع) و سپاه مهاباد با تاکید بر اینکه رزمایش کمک های مومنانه همچنان ادامه دارد گفت: امید است توزیع بسته های حمایتی بتواند گامی در راستای کاهش مشکلات معیشتی نیازمندان باشد.

توزیع 2 هزار بسته معیشتی در مهاباد آغاز شد

به گزارش ایرنا، آزادسازی خرمشهر از رخدادهای مهمِ تاریخ جنگ ایران و عراق که در آن، شهر خرمشهر پس از ۵۷۸ روز اشغال توسط ارتش بعث عراق به‌دست نیروها و رزمندگان ایرانی آزاد شد، این روز بزرگ در تقویم رسمی کشور به عنوان روز مقاومت، ایثار و پیروزی نامگذاری شده است.

مهاباد با ۲۴۵ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر فوری از واریز مرحله سوم سود سهام عدالت