اعلام وضعیت نارنجی در کیش


اعلام وضعیت نارنجی در کیش

کیش - ایرنا - ستاد مدیریت بحران کیش وضعیت این جزیره از لحاظ شاخص آلودگی هوا را در سطح نارنجی اعلام کرد.

به گزارش ایرنا از اعلام روز سه شنبه روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، ستاد مدیریت بحران این جزیره در اطلاعیه خود اعلام کرده، با توجه به افزایش غلظت گرد وغبار و ریزگردها و ایجاد شرایط کاهش کیفیت هوا، افزایش شاخص های آلودگی نزدیک به ۱۵۰ و کاهش دید افقی به کمتر از ۵۰۰ متر وضعیت سطح نارنجی اعلام می شود.

در ادامه این اطلاعیه آماده است: بر اساس اعلام اداره هواشناسی استان هرمزگان احتمال پایداری این شرایط تا روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت و با توجه به اعلام وضعیت ناسالم هوا و احتمال تشدید آن در ساعات آینده لازم است تمهیدات لازم و اقدامات پیشگیرانه توسط کلیه مشاغل و افراد مد نظر قرار بگیرد.

رییس ستاد مدیریت بحران منطقه آزاد کیش نیز گفت: به علت افزایش گرد و غبار در این جزیره ترددهای دریایی و هوایی تا اطلاع ثانوی در جزیره لغو شد و مسافران در محل اقامت خود تا اطلاع بعدی و اعلام سازمان هواپیمایی و بنادر و دریانوردی و بازگشت به شرایط ایمن برای ترددهای هوایی و دریایی ترک نکنند.

سعید پورزادی افزود: تاکید می‌شود با توجه به وضعیت ناسالم در منطقه ساکنان و گردشگران تمهیدات لازم و اقدامات پیشگیرانه را برای حفظ سلامتی خود انجام دهند.

وی افزود: مشاغل، افراد و گروه‌های حساس جامعه برای حفظ سلامتی خود در مواقع ضروری و خارج از منزل حتماا از ماسک مناسب استفاده کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی