گرد و خاک هم به پرسپولیس رحم نکرد/ لیگ فصل بعد از حالا شروع شده است


گرد و خاک هم به پرسپولیس رحم نکرد/ لیگ فصل بعد از حالا شروع شده است

پیشکسوت پرسپولیس گفت: تعویق بازی پرسپولیس را هم باید پای بدبیاری های این فصل تیم گذاشت که واقعاً از هر نظر لایق قهرمانی بود اما متاسفانه شرایط برایش به گونه‌ای دیگر رقم خورد.

به گزارش مشرق، مرتضی کرمانی مقدم در گفت‌وگویی درباره لغو دیدار تیم‌های پرسپولیس و شهرخودرو، همچنین شرایط فصل آینده این تیم اظهاراتی را مطرح کرد:

لغو دیدار پرسپولیس با شهرخودرو چه لطمه‌ای به این تیم می‌زند؟

بهر حال وقتی کادر فنی تیم و برنامه‌هایش را برای بازی در روز سه شنبه آماده کرده بود تعویق یک روزه بازی می‌تواند برنامه‌های آنها را به هم بزند. متاسفانه هوا در تهران به قدری آلوده بود که واقعاً نمی‌شد نفس کشید. کاری بهتر از این هم نمی‌شد انجام داد. اما ظاهراً بدشانسی‌های پرسپولیس تمامی‌ندارد.

چطور؟

کلا پرسپولیس در این فصل، لیگ را با شرایط خوبی آغاز نکرد. اول که سه بازیکن اصلی اش را در ستون فقرات تیم از دست داد و به طور کلی وضعیت دفاعی، خط‌هافبک و حمله اش دچار مشکل شد. بعد هم مشکلات مدیریتی و مالی یکی پس از دیگری شرایط را برای کسب ششمین قهرمانی متوالی تحت تاثیر قرار داد و حالا هم که پرسپولیس دنبال رسیدن به نایب قهرمانی در لیگ و تثبیت جایگاه دومی‌اش در جدول است، بازی اش به این شکل به تعویق می‌افتد که خب قطعاً روی عملکرد کلی تیم تاثیر می‌گذارد. گرد و خاک هم به این تیم رحم نکرد.

اما این شرایط برای شهرخودرو هم وجود دارد؟

شهرخودرو چیزی برای از دست دادن ندارد و آنها باید هر دو بازی آخر را ببرند و بالای سری‌های شان ببازند تا در لیگ بمانند که این خیلی بعید است. از این نظر قطعا با شیوه انتحاری بازی می‌کنند اما پرسپولیس هم صد درصد در این بازی نیاز به برد دارد. به همین خاطر نمی‌تواند چیزی را به اما و اگر بسپارد. یک روز اضافه تر در اردو ماندن، هم بار مالی برای باشگاه دارد و هم بار منفی فنی. اگر مربی باشید متوجه میشوید که منظور من چیست. این بچه‌ها روز قبل از بازی تمرین سفت و سختی انجام نداده اند تا در روز بازی به میدان بروند حالا که بازی شان یک روز دیرتر برگزار می‌شود شرایط‌شان تحلیل می‌رود. در این هوای بد تهران هم که نمی‌توان تمرین خاصی انجام داد. پرسپولیس باید بتواند بازی شهرخودرو با برد پشت سر بگذارد.

گرد و خاک هم به پرسپولیس رحم نکرد/ لیگ فصل بعد از حالا شروع شده است

به نظر شما این بازی برگزار می‌شود؟

با شرایط فعلی امروز که اصلا نمی‌توان پیش بینی کرد! ولی ظاهراً گفته شده اگر هوای فردا خوب باشد بازی برگزار خواهد شد. امیدوارم این اتفاق بیفتد تا پرسپولیس بیشتر از این لطمه نخورد.

چه توصیه‌ای به مسئولان باشگاه برای فصل آینده دارید؟

قطعاً پرسپولیس باید نقاط ضعفش را در فصل نقل و انتقالات از بین ببرد. کاری که در فصل جاری نتوانست انجام دهد را باید این بار در فصل نقل و انتقالات تابستانی انجام بدهد تا فصل بعد با قدرت لیگ برتر را شروع کند. اگر قرار باشد نقاط ضعف برطرف نشود فصل بعد هم اوضاع به همین منوال خواهد بود.

به نظر شما پرسپولیس در کدام پست‌ها بیشتر نیاز به تقویت دارد؟

در همه پست‌ها باید تقویت شود. از درون دروازه گرفته تا نوک خط حمله. قطعاً یحیی گل محمدی و کادر فنی تیم از مدت‌ها قبل به این مسائل فکر کرده‌اند و می‌دانند که باید چه کار کنند. فقط مدیریت باید منابع مالی را تامین کند تا دست کادر فنی باز باشد. زمان را نباید از دست داد. مطمئن باشید که لیگ برتر آینده از همین حالا شروع شده است.

منبع: روزنامه خبر ورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا