محتکرین در قزوین نقره داغ می شوند


محتکرین در قزوین نقره داغ می شوند

رکنا: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از جزای 16 میلیاردی یک فروشگاه زنجیره ای محتکر در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، علیرضا حسن پور گفت: در پی ارسال گزارش پلیس امنیت اقتصادی در مورد کشف چندین تن انواع روغن خوراکی، ماکارونی و شکر از یک فروشگاه زنجیره ای در قزوین، پرونده ای تشکیل و جهت رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.

وی اظهار داشت: شعبه ویژه پس از رسیدگی با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز دانست و متهم را علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت به پرداخت بیش از 16میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

این مسوول گفت: در گشت های مشترک برگزار شده تعزیرات حکومتی طی استان از یک فروشگاه زنجیره ای دیگر 25 کارتن ماکارنی کشف و ضبط شد. پرونده این تخلف پس از رسیدگی ، متخلف را محکوم به عرضه کالادر شبکه توزیع وبه پرداخت بیش از 150 میلیون ریال محکوم شد.

حسن پور ادامه داد: اقلام احتکار شده با تشخیص قرارگاه امنیت اقتصادی در مراکز تعیین شده به عرضه خواهند رسید.

وی در ادامه با بیان اینکه برخورد ما با احتکار، کم فروشی و گران فروشی قاطع و بدون اغماض خواهد بود، افزود: افزایش محکومیت ها وتسریع در رسیدگی و اجرای احکام جنبه پیشگیری داشته و سبب کاهش تخلفات می‌شود و اقدام متخلفین پس از مصوبات اخیر فاقد صرفه اقتصادی خواهد بود.

وی تصریح کرد: با اجرای مصوبات جدید جرایم سنگینی به متخلفان اعمال می شود و در آینده شاهد کاهش تخلفات به حداقل ممکن خواهیم بودو بازدارندگی لازم را در احکام شاهد خواهیم بود و ادامه داد تعزیرات حکومتی قزوین در اجرای این قوانین جدی بوده و به هیچ وجه با کسی تعارف ندارد.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا