رونمایی از تازه‌ های نشر اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد


رونمایی از تازه‌ های نشر اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد

همزمان با سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، از چهار عنوان کتاب دفاع مقدس در یاسوج رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، به مناسبت گرامی داشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و همزمان با صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در آئینی با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان و جمعی دیگر از مسئولان از چهار عنوان کتاب دفاع مقدس رونمایی شد.

در این آئین از کتاب‌های «جنگ به روایت کاغذهای کاهی»، «تا جایی که رودخانه می‌رود»، «دستاوردهای داخلی و خارجی انقلاب اسلامی از دفاع مقدس» و «قهرمان من» از تازه‌های نشر اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس رونمایی شد.

کتاب «جنگ به روایت کاغذهای کاهی» پژوهشی پیرامون نقش خبرگزاری ایرنا کهگیلویه و بویراحمد در دفاع مقدس است که به کوشش «فاطمه رشیدی‌جهان‌‌آباد» گردآوری و تدوین شده است.

کتاب «تا جایی که رودخانه می‌رود» مجموعه داستان‌های برگزیده دهمین جایزه ادبی یوسف است که توسط مدیریت ادبیات و تاریخ دفاع مقدس این اداره‌کل چاپ و منتشر شده است.

کتاب «قهرمان من» نیز یک عنوان کتاب نقاشی کودک است که توسط «بنت‌الهدی احمدی» گردآوری شده و کتاب «دستاوردهای داخلی و خارجی انقلاب اسلامی از دفاع مقدس» نیز یک اثر پژوهشی در حوزه دفاع مقدس است.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر نقش شهید طهرانی‌مقدم انتخاب شد