ساماندهی ارز ترجیحی فاصله طبقاتی را در جامعه کاهش می‌دهد


ساماندهی ارز ترجیحی فاصله طبقاتی را در جامعه کاهش می‌دهد

بوشهر - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گفت: ساماندهی وضعیت ارز 4 هزار و 200 تومانی زمینه بهره‌مندی عادلانه همه دهک‌های جامعه از ثروت ملی را فراهم می‌کند و فاصله طبقاتی را کاهش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اصغر جعفری عصر سه‌شنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر، اظهار کرد: رئیس دولت مردمی ایران در اصلاح ساختار اقتصادی کشور دشت به اقدامی شجاعانه زده است که منجر به توزیع عادلانه ثروت‌ها در سطح جامعه و کاهش آسیب‌های اقتصادی می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ادامه داد: این اصلاح گسترده اقتصادی در نهایت پایه‌های اقتصاد کشور را تحکیم می‌بخشد و سبب ایجاد ثبات اقتصادی می‌شود.

جعفری بیان کرد: مردمی‌سازی یارانه‌ها و سامانمندی اختصاص ارز ترجیحی اقدامی مدبرانه بود که به طور همه جانبه منجر به اصلاح شاخصه‌های اقتصادی کشور خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به سالروز عملیات بیت‌المقدس و فتح خرمشهر، یادآور شد: رزمندگان بوشهری در برهه‌های تاریخی هشت سال دفاع مقدس نقش آفرینی گسترده‌ای داشتند.

جعفری عنوان کرد: بوشهر در عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر ۸۴ شهید، ۱۴۷ جانباز و ۲۷ آزاده را تقدیم انقلاب اسلامی کرد.

دولت سیزدهم با اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها و توزیع عادلانه آن، جلوگیری از انحراف ارز ترجیحی را دنبال می‌کند ودر این طرح که از اردیبهشت ماه آغاز شد، یارانه به صورت ریالی به حلقه اصلی دریافت این ارز یعنی مردم اختصاص می‌یابد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی