شمار روزانه مبتلایان به کرونا در چهارمحال و بختیاری به 2 نفر رسید


شمار روزانه مبتلایان به کرونا در چهارمحال و بختیاری به 2 نفر رسید

شهرکرد- ایرنا- رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری از شناسایی 2 بیمار مبتلا به کرونا در شبانه‌روز گذشته خبر داد و گفت: با احتساب بیماران جدید شمار مبتلایان به این ویروس از ابتدا تاکنون به 98 هزار و 414 نفر رسید.

علی احمدی روز سه‌شنبه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از بیماران جدید یک نفر بستری شد و یک بیمار نیز به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ۱۳ بیمار در بخش کرونایی مراکز درمانی استان بستری هستند، تصریح کرد: از این تعداد حال عمومی ۲ بیمار وخیم گزارش شده و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در شبانه‌روز گذشته موردی از فوت ناشی از کرونا در استان ثبت نشده است، اظهار داشت: فوتی‌های این ویروس کماکان یک هزار و ۸۴۹ نفر است.

احمدی روند شیوع کرونا در استان را همچنان کاهشی اعلام کرد و گفت: هیچ علامتی مبنی بر افزایشی شدن شیوع کرونا در استان وجود ندارد و چنانچه همین روند تداوم داشته باشد به مهار کامل شیوع این ویروس امیدوار می‌شویم.

وی تعداد نمونه‌های گرفته شده pcr و تست‌های سریع را ۱۱۸ هزار و ۶۷۴ مورد اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۲۹۵ هزار و ۹۷۷ مورد تست pcr بوده و مابقی آن تست سریع است.

به گزارش ایرنا، براساس آخرین رنگبندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرستان لردگان در وضعیت آبی و سایر شهرستان‌های استان در وضعیت زرد قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر