بازگشت سه عضو علی البدل به شورای شهر فردیس


بازگشت  سه عضو علی البدل به شورای شهر فردیس

کرج - ایرنا - معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری فردیس استان البرز اعلام کرد: با حکم دیوان عدالت اداری سه عضو علی البدل شورای شهر فردیس برای دومین بار به این شورا بازگشتند.

« وحید اکبری » روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به پیگیری های صورت گرفته از سوی هیات های مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی و ارائه مستندات کامل از سوی بازرسان و دستگاه های امنیتی و بررسی ابعاد مختلف پرونده از سوی قضات ، نهایتا شعبه ۲۶ تجدید نظر دیوان عدالت اداری ضمن نقض دادنامه شعبه ۳۵بدوی ، حکم به رد شکایت صابر نالان قره باغ ، مصطفی رشیدی و ابراهیم رنجبر سه عضو پیشین شورای شهر فردیس صادر کرده است.

وی اضافه کرد: در متن دادنامه به صراحت اذعان می دارد “ نظریه هیات نظارت مرکزی انتخابات مجلس شورای اسلامی در خصوص انتخابات شورای شهر فردیس با رعایت کامل قوانین و مقررات صادر شده است .

اکبری اظهار داشت : این در حالی است که رای مذکور با استعلام از مراجع قضایی ( اعلامی) تشخیص داده شده و نیاز به ابلاغ مکتوب از سوی شعبه اجرای احکام دیوان به وزارت کشور و فرمانداری را ندارد لذا فرمانداری فردیس با اختیارات قانونی حاصله ، سه عضو علی البدل را برای حضور در جلسات شورای شهر معرفی کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار فردیس گفت: براین اساس با توجه به توضیحات فوق در راستای اجرای قانون وجلوگیری از هرگونه اختلال در جلسات شورای شهر و اخذ تصمیمات برای حوزه مدیریت شهری و اجرای وظایف نظارتی ، صابر کریمی رزکانی ، علی عبدلی و بهنام فخری با حکم فرماندار شهرستان فردیس به عنوان اعضای اصلی شورای شهر فردیس از امروز آغاز به کار می کنند.

اکبری افزود: شهر فردیس دارای مشکلات بسیاری است و همدلی و وفاق اعضای شورای شهر با مجموعه مدیریت شهری می تواند بسیار راهگشا باشد ، امروز همه ما به عنوان مسول و خادم‌ ملت باید با همه توان برای توسعه وپیشرفت ایران عزیز تلاش کنیم و بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب ، استفاده از نیروهای جوان ، متعهد و متخصص باید در دستور کار همه مسولین باشد.

وی افزود: احکام سه عضو جدید از سوی رییس شورا ، معاون فرماندار و به آنان تحویل شد.

شهر ۵۰۰ هزار نفری فردیس ۹ کرسی شورای اسلامی شهر دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | کل‌کل مهران مدیری و نیما شعبان‌نژاد با چاشنی بینی!