یک‌هزار و 500 میلیارد ریال برای تکمیل پل میانرود دزفول اختصاص یافت


یک‌هزار و 500 میلیارد ریال برای تکمیل پل میانرود دزفول اختصاص یافت

دزفول- ایرنا- نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای ملی کردن پل میانرود دزفول که ساخت آن از 20 سال پیش آغاز شده پیگیری های زیادی انجام شده است، گفت: یک‌هزار و 500 میلیارد ریال برای تکمیل این پل اختصاص یافت.

به گزارش ایرنا سیداحمد آوایی عصر سه شنبه در گفت وگوی تلویزیونی در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای دزفول حسینیه ثارالله، افزود: ساخت پل میانرود دزفول از ۲۰ سال پیش آغاز شده ولی از اعتبارات قطره چکانی برخوردار بود که با پیگیری های انجام شده در ردیف اعتبارات ملی قرارگرفت.
وی با بیان اینکه دزفول نقاط قوت و مردم خوبی دارد گفت: دیروز نشستی با وزیر کشور برگزار و مشکلات شهرستان در این نشست مطرح شد.
آوایی بر ضرورت تمرکززدایی تاکید کرد و بیان داشت: همه مشکلات به علت تحریم نیست، فرمانداری ویژه دزفول اختیاری ندارد، اختیارات باید تفویض شوند.
وی افزود: نشستی نیز با رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول برگزار شد تا مجوزهایی برای انجام تزریقات در نقاط مختلف روستایی این شهرستان داده شود و نیاز نباشد اهالی روستایی و ۱۱ شهر تابعه برای انجام کارهای کوچک بهداشتی و درمانی به شهر مراجعه کنند.
وی گفت: اعتباراتی در همین راستا برای احداث بیمارستان در بخش های مختلف دزفول گرفتیم و با اقدامات انجام شده بیمارستان چغامیش افتتاح شد.
نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: رتبه و تجهیزات نیروی انتظامی را برای بالابردن بالا امنیت افزایش دادیم و به دنبال حل ریشه ای و زیربنایی مشکلات هستیم.
آوایی افزود: قوانین دست و پاگیر باید برداشته شوند،
مردم دزفول روزی مین از زیر پای رزمندگان برداشتند الان ما باید مین های جلوی پایشان را از سیستم فشل اداری برداریم تا کارآفرینان ایجاد شغل کنند.
وی افزود: الان سرعت قطارهای خوزستان کمتر از اول است زیرا هنوز یک خطه هستند، این موضوع را با استاندار و وزیر در میان گذاشتم و تاکید کردیم خطوط ریلی خوزستان باید دوخطه شوند.
نماینده مردم دزفول در خانه ملت در بخش دیگری از سخنان خود حادثه ریزش ساختمان ۱۱ طبقه در آبادان را به مردم خوزستان به ویژه مردم آبادان تسلیت گفت و اظهار امیدواری کرد به مصدومان رسیدگی بهتری شود.
آوایی افزود: به علت دیدار با مقام معظم رهبری، برگزاری انتخابات هیات رئیسه مجلس و سخنرانی وزیر کشور در برنامه چهارم خرداد تهران امکان حضور در برنامه چهارم خرداد دزفول را ندارم.
وی با بیان اینکه جمعیت شهرستان دزفول در اوایل جنگ ۱۲۰ هزار نفر بود افزود: دزفول در دوران دفاع مقدس بیش از ۱۲ هزار رزمنده داشت و مردم حتی یک روز شهر را ترک نکردند و نماز جمعه اصلا تعطیل نشد.
نمایشگاه دستاوردهای دزفولِ امروز که از هفته گذشته به مناسبت روز مقاومت و پایداری- روز دزفول برای بازدید علاقمندان راه اندازی شده تا فردا در حسینیه ثاراله دایر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سلام فرمانده 3 ابوذر روحی