رأی بازی تراکتور نباید بر اساس مصلحت اندیشی باشد/ حالا که پول هست پرسپولیس را قوی ببندید


رأی بازی تراکتور نباید بر اساس مصلحت اندیشی باشد/ حالا که پول هست پرسپولیس را قوی ببندید

پیشکسوت پرسپولیس گفت: امیدوارم رأیی که فدراسیون می‌خواهد برای بازی تراکتور بدهد بر اساس مصلحت اندیشی و صلاحدید این و آن نباشد و کاری کند که حق به حقدار برسد.

به گزارش مشرق، حمید درخشان، بازیکن و سرمربی اسبق پرسپولیس در گفت‌وگویی درباره لغو دیدار این تیم مقابل شهرخودرو، بازی برابر تیم ته جدولی و رای کمیته انضباطی برای بازی پرسپولیس و تراکتور اظهاراتی را مطرح کرد:

وقفه یک روزه بازی چه تاثیری روی کار پرسپولیس خواهد داشت؟

قطعاً تأثیر چندانی ندارد و احتمالاً با توجه به لغو این بازی، شکل ریکاوری تیم بهتر هم خواهد شد تا با توان بیشتری به میدان بروند.

حریف پرسپولیس را چطور تیمی می‌دانید؟

به نظرم شهرخودرو به شدت انتحاری بازی می‌کند. آنها چاره ای جز بازی تهاجمی و جنگجویانه ندارند. کار برای پرسپولیس خیلی سخت است. این تیم با دوندگی و تلاش دو، سه برابر می‌خواهد مشکلات خودش را در پایین جدول حل کند.

بیشتر در این باره توضیح می‌دهید؟

شهر خودرو چیزی برای از دست دادن ندارد. این تیم فداکارانه، شجاعانه و ایثارگرانه مسابقه می‌دهد. باید انتظار هر اتفاقی را در این بازی داشته باشیم. حتی شاید حریف پرسپولیس، خارج از عرف بازی کند. بازی برای آنها حکم مرگ و زندگی را دارد. ممکن است اتفاقاتی از این تیم سربزند که ما اصلا انتظارش را نداریم.

به نظر شما پرسپولیس می‌تواند نایب قهرمانی‌اش را تثبیت کند؟

صد در صد این اتفاق می‌افتد! پرسپولیس لایق قهرمانی بود ولی با توجه به یکی دو بازی بد، اشتباهات داوری و اتفاقات خاص، این قهرمانی را از دست داد. بنابراین حتماً نایب قهرمان خواهد شد.

رأی بازی تراکتور نباید بر اساس مصلحت اندیشی باشد/ حالا که پول هست پرسپولیس را قوی ببندید

درباره رای بازی تراکتور و به تاخیر افتادن صدور آن چه صحبتی دارید؟

قطعاً مسئولان در حال بررسی دقیق‌تر و موشکافانه‌تر راجع به این موضوع هستند تا احتمالاً رأی‎شان منصفانه و عادلانه تر باشد. امیدوارم حق به حقدار برسد.

در موارد این چنینی بارها شاهد بوده ایم که با تأخیر در صدور رأی، گاهاً فدراسیون خواسته با مصلحت اندیشی یک رایی صادر کند که نه سیخ بسوزد نه کباب! این احتمال وجود دارد که تا پایان لیگ صبر کنند که ببینند این سه امتیاز در نایب قهرمانی پرسپولیس تاثیر خواهد داشت یا نه؟

(خنده) بله قبول دارم که از این قبیل موارد زیاد در فوتبال مان داشته ایم. متاسفانه بارها شاهد چنین تصمیماتی از سوی مسئولان بوده‌ایم. رای باید بر اساس اتفاقات رخ داده باشد نه مصلحت اندیشی! ما نباید مسائل دیگر را در صدور رای دخالت بدهیم. امیدوارم در نهایت رایی صادر ‌شود که برپایه مصلحت اندیشی نباشد بلکه رایی باشد که حق را به حقدار برساند. باید از این قبیل رفتارهای احتیاط‌آمیز پرهیز کنیم. فوتبال این مسائل را برنمی‌دارد.

درباره نقل و انتقالات چه توصیه ای به مدیران باشگاه دارید؟

حالا که خدا را شکر پول به اندازه کافی در باشگاه وجود دارد و پرسپولیس وضع مالی اش خیلی خوب است باید در نقل و انتقالات بهترین نفرات و باکیفیت ترین افراد را جذب کنیم تا در سال آینده پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی باشد.

منبع: روزنامه خبر ورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس