ماموریت مخبر برای بررسی علل ریزش ساختمان متروپل در آبادان


ماموریت مخبر برای بررسی علل ریزش ساختمان متروپل در آبادان

اقتصادنیوز: محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور کشورمان به مشاور خود، معاون عمرانی و توسعه امور شهری وزیر کشور و همچنین رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی مأموریت داد تا گزارش خود را با همفکری دیگر متخصصان این حوزه جمع بندی و ارائه کنند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، معاون اول رییس جمهور به هیاتی سه نفره شامل نمایندگانی از وزارتخانه‌های کشور، راه و شهرسازی و مشاور خود ماموریت داد با عزیمت فوری به آبادان، با بررسی جزییات پرونده ریزش ساختمان در این شهرستان، گزارش دقیق خود را درباره علل وقوع این حادثه ارائه کنند.

بر اساس این ابلاغ، محمد مخبر به محمد یزدی مشاور خود و مهدی جمالی نژاد معاون عمرانی و توسعه امور شهری وزیر کشور و محمد مهدی حیدری رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی مأموریت داد تا گزارش خود را با همفکری دیگر متخصصان این حوزه جمع بندی و ارائه کنند.

رییس جمهوری روز گذشته(دوشنبه) از معاون اول خود خواسته بود تا با فوریت نسبت به شناسایی تخلفات منجر به این حادثه به صورت عاجل اقدام کند و برخورد شدید و غیرقابل اغماض با متخلفان در دستور کار قرار گیرد.

فرویختن بخش‌هایی از ساختمان «متروپل» در خیابان امیری آبادان در روز دوشنبه دوم خرداد ماه، تاکنون ۱۰ کشته و ۳۳ مصدوم برجای گذاشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق