از چهار عنوان کتاب دفاع مقدس در یاسوج رونمایی شد


یاسوج- ایرنا- همزمان با سوم خرداد سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر از چهار عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس در یاسوج رونمایی شد.

به گزارش ایرنا ، به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در آیینی با حضور نماینده ولی‌فقیه ، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی و جمعی دیگر از مسئولان استان از چهار عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس رونمایی شد.

در این آیین از کتاب‌های «جنگ به روایت کاغذهای کاهی»، «تا جایی که رودخانه می‌رود»، «دستاوردهای داخلی و خارجی انقلاب اسلامی از دفاع مقدس» و «قهرمان من» از تازه‌های نشر اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس رونمایی شد.

کتاب «جنگ به روایت کاغذهای کاهی» پژوهشی پیرامون نقش خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز کهگیلویه و بویراحمد در دفاع مقدس است که به کوشش «فاطمه رشیدی‌جهان‌آباد» گردآوری و تدوین شده است.

کتاب «تا جایی که رودخانه می‌رود» مجموعه داستان‌های برگزیده دهمین جایزه ادبی یوسف است که توسط مدیریت ادبیات و تاریخ دفاع مقدس این اداره‌کل چاپ و منتشر شده است.

کتاب «قهرمان من» نیز یک عنوان کتاب نقاشی کودک است که توسط «بنت‌الهدی احمدی» گردآوری شده و کتاب «دستاوردهای داخلی و خارجی انقلاب اسلامی از دفاع مقدس» نیز یک اثر پژوهشی در حوزه دفاع مقدس است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معشوق