کالاهای مورد نیاز مردم در بازار لرستان تامین است


کالاهای مورد نیاز مردم در بازار لرستان تامین است

خرم آباد_ ایرنا_ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: اقلام مصرفی مورد نیاز مردم در بازار لرستان تامین است.

به گزارش ایرنا، سیروس ابراهیمی روز سه شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون با توجه به ضروریات و نیاز بازار به طور میانگین هفته ای یکبار جلسه ستاد تنظیم بازار استان تشکیل شده است.

وی باتوجه به گزارشات ارائه شده مشکلی بابت تامین اقلام نیاز بازار و کالاهای تنظیم بازار وجود ندارد، اظهار داشت: نظارت ها در سطح بازار از وجود به اندازه اقلام اساسی مانند برنج، گوشت، مرغ و سایر اقلام حکایت دارد، اگرچه علی رغم تمام اقدامات ظاهرا در بحث روغن خوراکی هنوز مشکلاتی وجود دارد.

وی با بیان اینکه پیگیری های مداوم برای جلوگیری از توقف تولید مواد پروتئینی و گوشت، بی وقفه انجام شده است، ادامه داد: ماحصل آن دستور اعطای تسهیلات به تولیدکنندگان مرغ و گوشت با آسان ترین وجه وثائق، به بانک عامل صادر شد.

وی عنوان کرد: به منظور پیگیری و اجرای اختصاص تسهیلات مذکور، بانک کشاورزی به عنوان بانک عامل مکلف به ارائه خدمات به همه متقاضیان واجد شرایط دریافت تسهیلات شد.

ابراهیمی گفت: کالاهای ثانویه متأثر از بازار تا پنجشنبه آتی قیمت گذاری خواهد شد و اداره کل اصناف به عنوان دستگاه متولی، قیمت ها را در اختیار تمامی صنوف قرار خواهد داد.

وی افزود: تخلف در زمینه عدم درج قیمت ها و یا گران فروشی با توجه به تصویب قوانین جدید در زمینه قیمت ها، با برخورد قانونی مواجه خواهد شد و جرائم مدنظر اعمال می شود.

وی اظهار داشت: کالاهای قاچاق توقیف شده در اختیار اموال تملیکی استان تعیین تکلیف شد و کالاهای موجود در این انبارها با قیمت مصوب در اختیار بازار استان قرار خواهد گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی