اعلام ساعت کار واحد کشیک پزشکی قانونی تهران در چهارم خرداد


اعلام ساعت کار واحد کشیک پزشکی قانونی تهران در چهارم خرداد

تهران - ایرنا - اداره‌کل پزشکی قانونی استان تهران در اطلاعیه‌ای ساعت کار واحد کشیک پزشکی قانونی را برای فردا چهارشنبه چهارم خردادماه اعلام کرد.

به گزارش ایرنا از اداره کل پزشکی قانونی استان تهران، با توجه به تعطیلی تهران در روز چهارشنبه چهارم خردادماه، واحد کشیک اداره کل پزشکی قانونی استان تهران واقع در خیابان بهشت، ضلع جنوبی پارک شهر، کوچه معراج، از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۱ شب آماده ارائه خدمات به مراجعه کنندگان است.

در این اطلاعیه آمده است که مراجعه‌کنندگان تمام نقاط شهر تهران می توانند برای انجام معاینات اولیه خود با در دست داشتن نامه از مراجع قضایی و کلانتری‌ها به این نشانی مراجعه کنند؛ همچنین مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی استان تهران واقع در کهریزک جهت تحویل اجساد آماده ارایه خدمت است.

به گزارش ایرنا، براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اکنون شاخص آلودگی هوای تهران رقم ۴۶۷ و در وضعیت خطرناک را نشان می‌دهد که به همین دلیل امروز سه‌شنبه مدارس تهران تعطیل شد اما در جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای پایتخت تصمیم گرفته شد فعالیت همه ادارات، مدارس، مهدکودک ها و همچنین دانشگاه های استان تهران فردا چهارشنبه چهارم خرداد ماه نیز تعطیل شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت