کلوپ: رئال مادرید می‌داند چگونه پیروز شود


کلوپ: رئال مادرید می‌داند چگونه پیروز شود

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول مدعی شد تیمش در فصول اخیر به وضوح پیشرفت کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، چهار سال پیش لیورپول در فینالی جنجالی و پرحاشیه و البته به دلیل اشتباهات بزرگ لوریس کاریوس، 1-3 در کیف مقابل رئال مادرید مغلوب شده و جام قهرمانی را به حریف واگذار کرد. حالا دوباره این دو تیم در فینال به مصاف یکدیگر می‌روند و یورگن کلوپ اعتراف کرد رئال مادرید روش کسب پیروزی در مسابقات بزرگ را به‌خوبی می‌داند.

یورگن کلوپ گفت: "پس از شکست مقابل رئال مادرید در کیف، به روش لیورپول پیشرفت کرده و البته در این سال‌ها راه سختی را طی کردیم. ما در برخی فینال‌های بزرگ در فصول اخیر مغلوب شده‌ایم، مانند فینال لیگ اروپا و فینال جام اتحادیه. همه این تجربیات در زندگی مهم هستند، اما به هیچ‌وجه خوب و خوشایند محسوب نمی‌شوند. ابتدا تیمی در سطح جهانی نبودیم، اما شما می‌خواهید به این هدف برسید و باید چگونگی طی مسیر پیشرفت را یاد بگیرید.

کلوپ: رئال مادرید می‌داند چگونه پیروز شود

این کاری است که ما انجام دادیم و من واقعا از پیشرفت بازیکنان لیورپول در طول سال‌های اخیر خوشحالم. این اتفاق زیاد رخ نداده، اما تعداد از بازیکنان به‌زودی سومین فینال لیگ قهرمانان خود را تجربه می‌کنند و این واقعا باورنکردنی است.

بازی کردن در مقابل تیمی مانند رئال مادرید همیشه دشوار است. اولین و مهم‌ترین مسئله این است که آنها تیمی در سطح جهانی‌ بوده و می‌دانند چگونه به برتری دست یابند. شرایط در بسیاری از موارد همچنان مانند گذشته است. ترکیب خط دفاعی‌ رئال مادرید به‌شدت تغییر کرده و دیگر کریستیانو رونالدو در خط حمله این تیم بازی نمی‌کند، اما کریم بنزما و بازیکنان جوان برزیلی ‌این تیم در این پست حاضر هستند."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عواقب مخالفت با اسرائیل برای یهودیان