زمان و ساعت پخش تکرار سریال یاغی +روزهای پخش


سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت که پیش از این فیلم موفق شنای پروانه را ساخته بود می باشد . این سریال با حضور جمع زیادی از بازیگران از جمله پارسا پیروز فر , طناز طباطبایی, علی شادمان , امیر جعفری و …. ساخته شده است. شاید برای شما هم سوال باشد که...

زمان و ساعت پخش تکرار سریال یاغی +روزهای پخش

سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت که پیش از این فیلم موفق شنای پروانه را ساخته بود می باشد . این سریال با حضور جمع زیادی از بازیگران از جمله پارسا پیروز فر , طناز طباطبایی, علی شادمان , امیر جعفری و …. ساخته شده است. شاید برای شما هم سوال باشد که این سریال از کجا و چه شبکه یا سایتی پخش میگردد . در ادامه همراه ما باشید.

زمان پخش سریال یاغی

این سریال از روز پنج شنبه 29 اردیبهشت ماه 1401 پخش خود را آغاز کرده است . این سریال به صورت اختصاصی از پلتفرم فیلمو پخش میگردد و از شبکه های تلویزیونی و صدا و سیما پخش نمی گردد . سریال یاغی پنجشنبه هر هفته ساعت 8 صبح منتشر میگردد و همجنین میتوانید این سریال را از سایت آریا پیکس دانلود کنید .

( برای دانلود سریال یاغی اینجا کلیک کنید)

تکرار سریال یاغی

فیلم یاغی دارای تکرار نمی باشد و در هر ساعتی که خواسته باشید می توانید از سایت ما یا از طریق فیلیمو قسمت های منتشر شده آن را دانلود یا مشاهده کنید

سریال یاغی از ماهواره !

متاسفانه شبکه های ماهواره در اقدامی ناشایست سریال ها و محصولات اینترنتی را پخش میکنند . اما شما با حمایت و مشاهده قانونی از سازندگان حمایت کنید.

سریال یاغی چند قسمت است ؟

تا کنون اطلاعات دقیقی در باره تعداد قسمت های این سریال منتشر نشده است.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فیلم و سریال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف: سران ارمنستان به دنبال برهم زدن روابط با روسیه هستند