تعطیلی مدارس زنجان فردا چهارشنبه + تاخیر دوساعته فعالیت ادارات


تعطیلی مدارس زنجان فردا چهارشنبه + تاخیر دوساعته فعالیت ادارات

تعطیلی مدارس زنجان فردا چهارشنبه 4 خرداد 1401 اعلام شد.

تعطیلی مدارس زنجان فردا چهارشنبه + تاخیر دوساعته فعالیت ادارات

به گزارش راهبرد معاصر اطلاعیه تعطیلی مدارس زنجان فردا چهارشنبه به قرار زیر است: به اطلاع هم استانی‌های محترم در استان زنجان می‌رساند با توجه به آلودگی هوا ناشی از گرد و غبار و افزایش شاخص کیفیت هوا، جلسه کار گروه شرایط اضطراری آلودگی هوای استان برگزار و مصوبات زیر برای روز چهارشنبه چهارم خرداد حاصل شد.

فعالیت‌های آموزشی در تمامی مدارس استان در نوبت‌های صبح و بعد از ظهر در تمامی مقاطع تحصیلی، تعطیل است و امتحانات داخلی تمام دوره‌ها لغو و تاریخ برگزاری آن متعاقباً توسط مدیران مدارس به دانش‌آموزان اطلاع‌رسانی خواهد شد و تاکید می‌گردد، امتحانات نهایی پایه دوازدهم در تمامی مدارس استان برگزار خواهد شد.

به استناد دستور العمل شرایط اضطراری آلودگی هوا, فعالیت ادارات و دستگاه های اجرایی و بانکها و دانشگاهها به استثنای دستگاه های امدادی، بهداشتی و درمانی،خدمات اضطراری، مراکز نظامی و انتظامی در روز چهارشنبه چهارم خرداد در شهرستان خدابنده تعطیل می باشد.

دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها و دانشگاه‌ها در سایر شهرستان‌های استان زنجان به استثنای دستگاه‌های امدادی، بهداشتی و درمانی،خدمات اضطراری، مراکز نظامی و انتظامی در روز چهارشنبه چهارم خرداد از ساعت ۱۰ آغاز بکار خواهند کرد.

همچنین مقر شده ماسک استاندارد توسط شهرداریهایی تابعه به نیروهای خدماتی و پاکبان ها توزیع و برنامه‌ها، همایش‌ها و رویدادهای فرهنگی و اجتماعی دستگاه‌های اجرایی اعم از نیروهای نظامی و انتظامی از فضای باز به فضای بسته منتقل شود.

همچنین بر این اساس اقدامات عمرانی و راهسازی و فعالیت‌هایی که موجب تشدید آلودگی هوا می‌شود در داخل شهرها توسط شهرداری‌ها تعطیل و تمامی فعالیت های ورزشی در فضای باز ممنوع است.

همچنین مقرر شده صدا و سیمای مرکز استان, نکات بهداشتی شرایط آلودگی هوا را با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی و محیط زیست استان اعلام و اورژانس و جمعیت هلال احمر به صورت آماده باش قرار گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش