لغو کلیه امتحانات فردای مدارس تهران به جز «نهایی پایه دوازدهم»


لغو کلیه امتحانات فردای مدارس تهران به جز «نهایی پایه دوازدهم»

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که فردا امتحانات نهایی پایه دوازدهم در حوزه‌های امتحانی سراسر کشور، مطابق برنامه امتحانات از پیش تعیین شده برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از ایسنا، صادق ستاری فرد در صفحه توییترش اعلام کرد: "‏باتوجه به تصمیم استانداری‌ها و اعلام تعطیلی مدارس در برخی از مناطق و استانها، به اطلاع می‌رساند؛ امتحانات نهایی پایه دوازدهم در حوزه‌های امتحانی سراسر کشور، مطابق برنامه امتحانات از پیش تعیین شده برگزار می‌شود. "

آموزش و پرورش شهر تهران نیز اعلام کرد که فردا کلیه مقاطع تحصیلی شهر تهران تعطیل است و امتحانات داخلی، هماهنگ پایه ششم و پایه نهم نیز فردا چهارشنبه لغو شده است.

بر اساس اعلام اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، کلیه امتحانات داخلی واحد‌های آموزشی روز چهارشنبه چهارم خرداد ۱۴۰۱ لغو و توسط شورای مدرسه و مدیران واحد‌های آموزشی مربوطه متعاقبا برنامه ریزی و به اطلاع اولیاء و دانش آموزان خواهد رسید.

محسن زارعی، رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی همچنین در این رابطه تاکید کرده است که امتحانات نهایی پایه دوازدهم فردا برگزار می‌شود و تصمیم به برگزاری امتحانات داخلی سایر پایه‌ها با استانداری‌ها یا فرمانداری‌هایی که اعلام تعطیلی کرده اند، خواهد بود.

وی در خصوص تعیین تکلیف امتحانات داخلی مدارس نیز تایید کرد: این امتحانات به صورت داخلی برگزار می‌شوند و در مناطقی که تعطیل اعلام شده اند، استانداری‌ها و یا فرمانداری‌هایی که مدارس را تعطیل کرده اند در مورد برگزاری یا عدم برگزاری این امتحانات اطلاع رسانی خواهند کرد در صورتی که این امتحانات در آن مناطق برگزار نشود در تاریخ دیگری که از سوی آموزش و پرورش اعلام خواهد شد، این امتحانات برگزار خواهد شد.

لغو کلیه امتحانات فردای مدارس تهران به جز «نهایی پایه دوازدهم»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها