ادامه تعطیلی مدارس زنجان به علت آلودگی هوا/ ادارات و بانک ها در خدابنده تعطیل است


ادامه تعطیلی مدارس زنجان به علت آلودگی هوا/ ادارات و بانک ها در خدابنده تعطیل است

زنجان - ایرنا - فعالیت های آموزشی در تمامی مدارس استان زنجان فردا چهارشنبه به علت استمرار آلودگی هوا در نوبت های صبح و بعد از ظهر تعطیل و فعالیت ادارات و دستگاه های اجرایی و بانک ها و دانشگاه ها در شهرستان خدابنده نیز همچنان تعطیل است.

مهدی ورقایی مدیرکل روابط عمومی استانداری زنجان سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به مصوبات کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوای استان اشاره کرد و افزود: امتحانات داخلی تمام دوره ها لغو و تاریخ برگزاری آن متعاقباً توسط مدیران مدارس به دانش آموزان اطلاع‌رسانی خواهد شد البته امتحانات نهایی پایه دوازدهم در تمامی مدارس استان برگزار خواهد شد.

ورقایی گفت: به استناد دستور العمل شرایط اضطراری آلودگی هوا، فعالیت ادارات و دستگاه های اجرایی و بانک ها و دانشگاه ها به استثنای دستگاه های امدادی، بهداشتی و درمانی، خدمات اضطراری، مراکز نظامی و انتظامی در روز چهارشنبه چهارم خرداد در شهرستان خدابنده تعطیل است.

وی افزود: دستگاه های اجرایی و بانک ها و دانشگاه ها در سایر شهرستانها به استثنای دستگاه های امدادی، بهداشتی و درمانی، خدمات اضطراری، مراکز نظامی و انتظامی در روز چهارشنبه چهارم خرداد از ساعت ۱۰ شروع بکار خواهند کرد.

ورقایی ادامه داد: تمامی برنامه ها، همایش ها و رویدادهای فرهنگی و اجتماعی دستگاه های اجرایی اعم از نیروهای نظامی و انتظامی از فضای باز به فضای بسته منتقل می شود و اقدامات عمرانی و راهسازی و فعالیت هایی که موجب تشدید آلودگی هوا می شود در داخل شهرها تعطیل خواهد بود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری زنجان گفت: فردا اکیپ های اورژانس به صورت آماده باش در چند نقطه از مناطق سطح استان برای خدمت رسانی به شهروندان مستقر خواهند بود.

براساس اعلام اداره کل محیط زیست استان زنجان، با توجه به آلودگی هوا ناشی از گرد و غبار، شاخص کیفی هوا در وضعیت خطرناک قرار گرفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند