تعطیلی مدارس قزوین فردا چهارشنبه


تعطیلی مدارس قزوین فردا چهارشنبه

تعطیلی مدارس قزوین فردا چهارشنبه 4 خرداد اعلام شد.

تعطیلی مدارس قزوین فردا چهارشنبه

به گزارش راهبرد معاصر بر اساس اخبار تعطیلی مدارس قزوین فردا چهارشنبه پنجمین جلسه گارگروه اضطرار آلودگی هوای شهرستان قزوین به ریاست چگینی معاون عمرانی فرمانداری و با حضور دستگاه های مرتبط ظهر سه شنبه در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

نوری چگینی در این جلسه گفت : تمامی مدارس شهرستان قزوین علاوه بر امروز سه شنبه در روز چهارشنبه ۴ خرداد ماه نیز تعطیل است و در باره تعطیلی ادارات بزودی تصمیم گیری و اطلاع رسانی می شود.

وی افزود: در شرایط کنونی فعالیت معادن شن و ماسه و کارخانه آسفالت ممنوع است و فعالیت های ورزشی در فضای باز نیز تعطیل شده است.

چگینی تصریح کرد: تردد خودروهای فرسوده و اتوبوسهای آلاینده در سطح شهر نیز تا رفع آلودگی ممنوع بوده و فعالیت های عمرانی شهرداری قزوین و کارخانه های آلاینده در سطح شهر نیزتعطیل می شود.

معاون عمرانی فرمانداری قزوین یادآورشد: تمامی بیمارستانها و مراکز درمانی در آماده باش کامل هستند و تیم اورژانس و هلال احمر در نقاط پرتردد شهر مستقر شده و به بیماران و سالمندان خدمات ارائه می کند.

چگینی در ادامه گفت: از همه همه گروه های سنی بویژه سالمندان، کودکان و افراد دارای بیماری زمینه ای درخواست می کنیم امروز و فردا حتی المقدور از خانه خارج نشوند و در صورت لزوم حتما از ماسک استفاده کنند./برنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته