مازندران تعطیلات تابستان مشکل آنتن دهی نخواهد داشت


مازندران تعطیلات تابستان مشکل آنتن دهی نخواهد داشت

ساری - ایرنا - مدیر مخابرات منطقه مازندران گفت: با توجه به بروز رسانی 155سایت و احداث 57 سایت جدید از یک سو و تعویض 37 دکل مخابراتی در سراسر استان تلاش ها بر این است تا هنگام حضور مسافران و گردشگران در مازندران مشکل آنتن دهی نداشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، علی نوروزی عصر امروز سه شنبه در نشست خبری در بابل افزود: همچنین ۶۰ سایت جدید برای تقویت آنتن دهی در مازندران در حال احداث است که با افتتاح این سایت ها کیفیت آنتن دهی به مراتب افزایش می یابد.

وی اظهار داشت: اگر سرمایه گذاری در بخش رفع مشکل زیرساختی آنتن دهی انجام نشود با توجه به بلند مرتبه سازی در استان مازندران که در حال رونق می باشد مشکل آنتن دهی بیشتر خواهد شد.

او افزود: سرمایه گذاری های یک سال اخیر که در این حوزه انجام شد با توجه به حجم گسترده مسافران نوروزی در مازندران با مشکل آنتن دهی موبایل مواجه نبودیم.

سرقت کابل های مخابراتی مازندران به نصف کاهش یافت

نوروزی در ادامه بیان کرد: سرقت کابل های مخابراتی در مازندران ۵۰ درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

وی اضافه کرد: با استفاده از بسیج مردمی محله های مازندران و تلاش دستگاه های امنیتی در تلاش می باشیم تا روند سرقت از کابل های مخابرات مازندران را که علاوه بر خسارت های مالی در خدمت رسانی به شهروندان هم اخلال ایجاد می کند کاهش دهیم.

او ادامه داد : در یک سال گذشته ۱۵ میلیارد تومان از کابل های شرکت مخابرات منطقه مازندران به سرقت رفته است که نسبت به یک سال گذشته ۵۰ درصد کاهش یافته است.

مدیر مخابرات منطقه مازندران اظهار داشت: جایگزین کابل های سرقت شده در بیشتر موارد در کمتر از یک روز انجام خواهد شد اما در برخی از موارد شدت سرقت به حدی است که نیازمند حفاری های جدید می باشد که این امر بیشتر از یک روز زمان می برد.

شرکت مخابرات مازندران ۲۸۰ میلیارد تومان زیان داد

نوروزی گفت: در مجموع در سال گذشته مجموعه های سرمایه گذاری های انجام شده در شرکت مخابرات مازندران و درآمدها به گونه ای بود که این شرکت ۲۸۰ میلیارد تومان زیان داده است.

وی اظهار داشت: در سال گذشته در آمد شرکت مخابرات مازندران ۵۰۰ میلیارد تومان ، اما هزینه هایی که در تمامی شهرهای مازندران انجام شد ۷۸۰ میلیارد تومان بوده است.

او افزود : در ۱۳ سال گذشته تاکنون تعرفه های تلفن ثابت هیچ تغییری نکرده است و اگر همین رویه ادامه یابد شرکت مخابرات در پرداخت هزینه های جاری خود با مشکل مواجه خواهد شد.

مدیر مخابرات منطقه مازندران گفت : در حال حاضر شرکت مخابرات منطقه مازندران ۱۲۸ میلیارد تومان بابت تلفن ثابت از مردم طلب دارد که انتظار می رود شهروندان در پرداخت این بدهی اهتمام داشته باشند تا روند خدمت رسانی بدون وقفه ادامه یابد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر