لیگ برتر فوتبال| فرمان‌روایی استقلال بر لیگ با طعنه به رکورد پرسپولیس/ جانشین قایدی؛ فرمانده جدید توپ‌خانه آبی‌ها!


لیگ برتر فوتبال| فرمان‌روایی استقلال بر لیگ با طعنه به رکورد پرسپولیس/ جانشین قایدی؛ فرمانده جدید توپ‌خانه آبی‌ها!

دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و استقلال با پیروزی آبی‌پوشان تهرانی خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و استقلال طی دیداری در چارجوب هفته بیست‌ونهم و ماقبل پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت ۲۰:۰۰ امشب، سه‌شنبه - ۳ خردادماه و در ورزشگاه شهدای مس به مصاف یک‌دیگر رفتند.

در شرایطی که قرار بود بازی‌های دو هفته پایانی بیست‌ویکمین فصل از لیگ برتر فوتبال کشورمان به علت شرایط حساس در تعیین تیم‌های بالانشین و تیم‌های سقوط‌کننده به لیگ یک به شکل هم‌زمان و از یک ساعت مقرر آغاز شود، آلودگی شدید هوا در چندین شهر ایران باعث شد تا ۶ بازی حداقل با ۲۴ ساعت تأخیر مواجه شود که این مسئله به هماهنگی جدال‌ها لطمه بدی وارد ساخت.

استقلالی‌ها که پیش از این قهرمانی‌شان را مسجل کرده و به‌دنبال رسیدن به رکورد بیش‌ترین امتیاز کسب‌شده توسط تیم قهرمان در همین جدال بودند، بازی را با انگیزه‌های متفاوتی آغاز کردند تا بتوانند ضمن کسب ۳ امتیاز، به رکورد ۶۷ امتیاز تیم‌های پرسپولیس و سپاهان برسند و خودشان را برای ارتقای آن در بازی پایانی آماده کنند.

تیم فوتبال مس نیز به‌عنوان یکی از تیم‌های شایسته و خوب این فصل از لیگ برتر فوتبال ایران، برای رقم زدن نخستین شکست قهرمانان آبی‌پوش پس از ۲۸ بازی بدون باخت پیاپی و البته رسیدن به پله چهارم جدول رده‌بندی در حالی از رقیب خود میزبانی کردند که استقلال در رفسنجان چندان هم غریب نبود و بسیاری از هواداران، پسران آبی را در این جدال همراهی می‌کردند.

پس از تونل قهرمانی که برای پسران آبی توسط شاگردان محمد ربیعی زده شد، در نیمه نخست دو تیم بارها سعی در باز کردن دروازه هم‌دیگر داشتند و فشار نارنجی‌پوشان با استفاده از اشتباهات دفاعی استقلالی‌ها بیش‌تر به‌نظر می‌رسید اما آبی‌ها هم یک بار تیرک دروازه میزبان رفسنجانی را به لرزه درآوردند و تهدیدهای بسیاری را روی سنگر گلر عمانی رقم زدند.

در نیمه دوم ولی ورق به کلی به سود شاگردان فرهاد مجیدی برگشت و بازی واکنشی آبی‌ها به حملات پی‌درپی تغییر یافت. استقلال با حرکات انفرادی هافبک تهاجمی جوانش برای بار نخست به گل رسید و دقایقی بعد، باز هم با درخشش حسین‌زاده و روی پاس مهدی مهدی‌پور، اختلاف گل به دو برابر افزایش یافت.

در واپسین دقایق این بازی هم محمد دانشگر از زمین مسابقه اخراج شد تا در بازی پایانی لیگ برای جشن قهرمانی در ورزشگاه آزادی، نتواند بازی کند. استقلال با این پیروزی و کسب حداکثر امتیاز ممکن از بازی خارج از خانه‌اش به رکورد بزرگ فوتبال ایران رسید تا در صورت حتی یک تساوی در بازی بعدی، رکورددار امتیازی فوتبال ایران شود.

مس
گل:

استقلال ۲
گل: امیرحسین حسین‌زاده ۴۸ و ۵۵

ترکیب مس: فایز الرشیدی، عقیل کعبی، مجید علیاری، مهرداد رضایی، میثم تیموری، شاهین توکلی، حسن جعفری، فرشاد محمدی‌مهر، سیدمهدی حسینی، محسن آذرباد و گادوین منشا.
ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، جعفر سلمانی، زبیر نیک‌نفس، مهدی مهدی‌پور، امیرحسین حسین‌زاده، کوین یامگا و آرمان رمضانی.
انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز