امسال 22 هزار فرصت شغلی در آذربایجان غربی ایجاد می شود


امسال 22 هزار فرصت شغلی در آذربایجان غربی ایجاد می شود

مهاباد-ایرنا- مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: امسال تمهیدات لازم جهت اجرا و ایجاد 22 هزار فرصت شغلی در استان فراهم می شود.

به گزارش ایرنا عزیز سهندی روز سه شنبه در دیدار با فرماندار اشنویه افزود: ایجاد اشتغال، زمینه سازی و فراهم اوردن بستر در دستور کار است و در این بین همکاری بانک های عامل ضروری است.

وی ادامه داد: علاوه بر مددجویان، دهک های پایین جامعه نیز برای تسهیلات و ایجاد فرصت اشتغال در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: طی ماه مبارک رمضان ۴۰۰ هزار بسته معیشتی و غذای گرم به ارزش ۴۷۰ میلیارد ریال در سطح استان توزیع شد و خیران سهم بسزایی داشتند.

وی گفت: هم اکنون هشت هزار و ۳۰۰ خانوار در استان نیازمند مسکن هستند که از این تعداد ۲هزار و ۵۰۰ خانوار روستایی و مابقی ساکن شهرها هستند و برنامه ریزی مناسب باید صورت گیرد.

وی ادامه داد: امسال برای شهرستان اشنویه ۷۶۶ سهم ایجاد اشتغال در نظر گرفته شده و امیدواریم سهمیه تخصیصی جذب و شاهد همکاری بانک ها و ادارات مرتبط باشیم.

فرماندار اشنویه نیز با بیان اینکه کمک به مددجویان و رفع مشکلات معیشتی اساسی است، افزود: اهداف شهدا و در صدر آنان شهید سلیمانی خدمت به مردم و سربلندی کشور بوده و انقلاب ایران اسلامی یک انقلاب جهانی است.

سید علی ترابی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی با فرمان تاریخی امام تشکیل شد و تا کنون به صورت جهادی عمل کرده است.

وی گفت: جهت ارایه فرصت های اشتغال جلسات متعدد با بانک های عامل برگزار خواهد شد تا مشکلات احتمالی رفع شود و امیدواریم زمینه ساز رشد و کمک به مددجویان شود.

به گزارس ایرنا، ارایه عملکرد، دیدار چهره به چهره با مددجویان نیز بخشی از برنامه های امروز بود.

اشنویه در جنوب آذربایجان غربی واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سلام فرمانده 3 ابوذر روحی