بیش از پنج هزار بسته غذایی بین نیازمندان کردستان توزیع شد


بیش از پنج هزار بسته غذایی بین نیازمندان کردستان توزیع شد

سنندج- ایرنا- بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در کردستان، به مناسبت سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر، پنج هزار و 100 بسته غذایی بین اقشار ضعیف و نیازمند استان توزیع کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ارزش این بسته‌ها ۲۵ میلیارد ریال عنوان شده است که در قالب مرحله هشتم رزمایش همدلی و احسان و با همکاری ۱۲۰ گروه جهادی و خیریه ها و مراکز نیکو کاری بین اقشار نیازمند استان کردستان توزیع شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان کردستان سه‌شنبه شب در آیین توزیع این بسته‌ها گفت: از ابتدای شروع کرونا تا کنون ۲۲۵ هزار بسته از قبیل بسته های معیشتی، پروتئینی، لوازم التحریر، وسایل ضد عفونی و جهیزیه به ارزش ۹۰۰ میلیارد ریال بین خانواده های نیازمند توسط گروه ها و تشکل ها مردم نهاد توزیع شده است.

محمد مهدی طالبی افزود: در شرایطی که دولت تحول اقتصادی را در راستای هدفمندی شروع کرده است ستاد اجرایی و گروه های جهادی وظیفه خود می‌دانند که دوشا دوش دولت در خدمت به نیازمندان قدم بر دارد.

استان کردستان با یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت، ۱۰ شهرستان، ۳۲ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و یک هزار و ۶۷۷ روستای دارای سکنه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر