شهردار کرمانشاه: مناطق حاشیه‌نشین در اولویت آسفالت کاری قرار دارند


شهردار کرمانشاه: مناطق حاشیه‌نشین در اولویت آسفالت کاری قرار دارند

کرمانشاه- ایرنا- شهردار کرمانشاه با اشاره به اینکه اکثر معابر مناطق حاشیه‌ای در این شهر نیاز به آسفالت دارد، گفت: مناطق حاشیه‌نشین و کم‌برخوردار در اولویت آسفالت کاری در مجموعه مدیریت شهری است.

به گزارش ایرنا، «نادر نوروزی» سه‌شنبه شب در بازدید از مناطق حاشیه شهر کرمانشاه اظهار داشت: از آنجا که اکثر معابر مناطق حاشیه‌ای در شهر کرمانشاه نیاز به آسفالت دارد، آسفالت معابر این مناطق به صورت ویژه در دستور کار و اولویت مجموعه مدیریت شهری کرمانشاه قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: با شروع فصل آسفالت کاری، مجموعه عمرانی شهرداری در حوزه آسفالت معابر آغاز به کار کرده است.

شهردار کرمانشاه با اشاره به اولویت بندی معابر نیازمند آسفالت، تصریح کرد: از چند ماه قبل در مجموعه معاونت عمران شهرداری کرمانشاه تیمی کارشناسی نسبت به رصد و نیازسنجی معابر اصلی درجه یک و ۲ و همچنین معابر فرعی کرده است.

وی ادامه داد: این تیم کارشناسی با در نظر گرفتن اولویت‌های ترافیکی و ترددی در سطح شهر لیستی براساس اولویت تهیه کرده و در آن به تفکیک معابری که نیاز به لکه‌گیری و یا روکش آسفالت نیاز دارند بر اساس اولویت‌ها مشخص شده است.

نوروزی خاطرنشان کرد: سعی داریم در مجموعه مدیریت شهری با بازدیدهای شبانه از معابری که در حال آسفالت است بازدید داشته باشیم تا بر کیفیت و کمیت فعالیت آسفالت نظارت دقیقی انجام شده باشد.

شهردار کرمانشاه با تاکید بر اینکه کلانشهر کرمانشاه با توجه به بافت کوهستانی که دارد، گفت: با راه اندازی دوباره کارخانه آسفالت مجموعه شهرداری، آسفالت شیف شب را در کرمانشاه دوباره فعال کردیم تا از زمان باقی مانده در فصل آسفالت نهایت استفاده را ببریم زیرا معابر کرمانشاه نیازی فراتر از مشاهدات به آسفالت دارد.

وی تاکید کرد: همه اقدامات مجموعه مدیریت شهری در راستای رفاه و آسایش شهروندان طرح ریزی شده و باید برای این مهم همه پرسنل مجموعه بزرگ شهرداری هم پیمان باشند.

شهر کرمانشاه یک میلیون نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان را در خود جا داده و توسط هشت منطقه شهرداری اداره می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس