امام‌جمعه موقت تهران: مشکلات با الگوگیری از حماسه فتح خرمشهر حل‌شدنی است


امام‌جمعه موقت تهران: مشکلات با الگوگیری از حماسه فتح خرمشهر حل‌شدنی است

یزد- ایرنا- امام‌جمعه موقت تهران گفت: مشکلات کشور با تکیه به ارزش‌های دینی و انقلابی و الگوگیری از حماسه بزرگ فتح خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس در دوران دفاع مقدس حل‌شدنی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد سه‌شنبه شب در همایش رزمندگان بسیجی مهریز یزد افزود: ترویج روحیه جهادی و انقلابی با عمل مخلصانه و مقاومت رمز عبور از مشکلات است.

وی ادامه داد: ملت قهرمان ایران و رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس و در فتح خرمشهر با تکیه بر دین و روحیه ولایتمداری موانع را پشت سر گذاشته در ادامه راه با وحدت توطئه دشمنان را خنثی می‌کنند.

امام‌جمعه موقت تهران با اشاره به آیات قرآن کریم به تفاوت مومنان و کفار اشاره کرد و گفت: رحیمیت حضرت حق هیچگاه نصیب کفار نمی‌شود و تمامی عزت‌ها و اقتدار در تکیه به دین است.

ابوترابی با بیان اینکه انسان مومن باید همواره عاقلانه و عالمانه زندگی کند بیان کرد: طبق صریح آیات قرآن لازمه ایمان به خدا مهاجرت به سوی خدا و همچنین جهاد در راه خدا با تمام توان است.

وی گفت: ملت بزرگ و با ایمان ایران اسلامی در این چند دهه توانسته است با ایمان و مجاهدت و تلاش کارهای بزرگی انجام دهد و یکی از این کارها فتح خرمشهر و پیروزی در دفاع مقدس بود.

امام‌جمعه موقت تهران تصریح کرد: امروز کشورهای لبنان، فلسطین و یمن با هجرت به سوی خدا و مجاهدت خار در چشم دشمنان اسلام شده‌اند.

ابوترابی گفت: مشکلات امروز کشور با اتکا به قدرت لایزال الهی و تلاش مجدانه مسئولان و با دعای شهدا و همراهی و ایمان آحاد جامعه قابل حل است و به حول و قوه الهی بر مشکلات پیروز می‌شویم.

مرکز شهرستان مهریز با ۲۰ هزار بسیجی در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خانم بازیگر نقش سلطان بانو بعد از گذشت 40 سال / چقدر تغییر؟!