تعطیلی مدارس، دانشگاه ها و ادارات دولتی 6 شهرستان استان اصفهان


تعطیلی مدارس، دانشگاه ها و ادارات دولتی 6 شهرستان استان اصفهان

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان از تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات دولتی در شش شهرستان استان اصفهان در روز چهارشنبه خبر داد. به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، منصور شیشه فروش گفت: براساس مصوبه کارگره شرایط اضطرار آلودگی هوای استان، در شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نطنز، اردستان، نایین و خورو بیابانک مدارس، مرکز آموزش عالی،...

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، منصور شیشه فروش گفت: براساس مصوبه کارگره شرایط اضطرار آلودگی هوای استان، در شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نطنز، اردستان، نایین و خورو بیابانک مدارس، مرکز آموزش عالی، دانشگاه‌ها و ادارات دولتی روز چهارشنبه ۴ خردادماه جاری تعطیل است.

وی افزود: این کار گروه باتوجه به هشدار نفوذ توده گرد و خاک از شمال عراق و همراهی با کانون‌های داخلی استان از روز سه‌شنبه تا اواخر چهارشنبه وزش باد شدید، طوفان لحظه‌ای، خیزش گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی در نیمه شرقی، مناطق شمال و مرکزی استان و به منظور کاهش مواجهه با این شرایط، تعطیلی مدارس، مرکز آموزش عالی، دانشگاه‌ها و ادارات دولتی این شش شهرستان را اعلام کرد.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: اصول ایمنی در ترددهای جاده‌ای، استحکام‌بخشی سازه‌های موقت و ناپایدار المان‌های شهری و جاده‌ای و تاسیسات کشاورزی در برابر تند باد و اصول حفاظتی و بهداشتی در برابر گرد وخاک رعایت شود.

وی همچنین توصیه کرد از فعالیت های کوهنوردی خودداری شده و عوامل امدادی در مناطق تحت تاثیر این شرایط آب و هوایی در حالت آماده‌باش باشند.

منبع: ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معشوق