استاندار البرز: دستگاه‌های اجرایی در حوزه پیشگیری فعالانه عمل کنند


استاندار البرز: دستگاه‌های اجرایی در حوزه پیشگیری فعالانه عمل کنند

کرج - ایرنا- استاندار البرز با اشاره به احتمال وقوع حوادث مختلف از جمله زلزله در این استان از دستگاه‌های اجرایی خواست در حوزه پیشگیری بیش از پیش فعالانه عمل کنند.

به گزارش ایرنا، مجتبی عبدالهی سه شنبه شب در حاشیه افتتاح پروژه های عمرانی محمد شهر کرج و در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر و تجلیل از مقام شهدای این حماسه بزرگ اظهار داشت: کشور ما در زمینه زلزله و سیل تجارب فراوانی دارد و باید امکانات و تجهیزات امدادی و پشتیبانی در مناطق پرجمعیتی همچون استان البرز فراهم شود.

استاندار البرز گفت: انتظار می رود دستگاه های اجرایی و امدادی در راستای پیشگیری از حوادث به صورت عملیاتی وارد میدان شده و سطح آمادگی ها بالا باشد تا در زمان حوادث بتوان به خوبی مدیریت کرد.

وی با اشاره به وقوع پدیده گردوخاک در استان البرز بیان داشت: امروز این استان با وجود مشکل جوی و آلودگی هوا ، همزمان با سالروز فتح خرمشهر چهار پروژه مهم عمرانی را به سرانجام رساند و مردم از مزیای آن برخوردار شدند.

عبداللهی افزود: افتتاح تقاطع غیر همسطح ۹ دی بلوار ماهان کرج یکی از پروژه هایی بود که گره بزرگ ترافیکی را در هسته مرکزی این کلانشهر باز کرد؛ همچنین افتتاح سه پروژه عمرانی شامل سوله مدیریت بحران، سرای محله مدافعان سلامت و ایستگاه آتش نشانی محمد شهر از دیگر فعالیت های عمرانی بود که نشان داد دستگاه های اجرایی در تمام شرایط آماده خدمات رسانی به مردم هستند.

استاندار البرز گفت: همچنین امروز عملیات ساخت سه مدرسه استان البرز آغاز شد تا بتوانیم سرانه زیرساخت های آموزشی استان را ارتقا دهیم.

وی بیان داشت: امروز موضوع بحث فرهنگی اجتماعی سرای محله ها کارکردهای منطقه ای دارد و ما به موضوع فرهنگی و اجتماعی به شدت حساس هستیم زیرا باید از توانایی و استعدادهای مردم در موضوعات مختلف بهره مند شویم.

استاندار البرز از شهرداری های استان خواست در بخش ارتقای سرانه های فرهنگی و اجتماعی تلاش بیشتری کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان