معاون استاندار: سفر رییس جمهور بستر را برای ارتقای سرانه های البرز  فراهم کرد 


معاون استاندار: سفر رییس جمهور بستر را برای ارتقای سرانه های البرز  فراهم کرد 

کرج – ایرنا- معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج با اشاره به مصوبات سفر 18 فروردین ماه رییس جمهور به این استان گفت: این سفر بستر را برای ارتقای سرانه های مختلف در البرز به ویژه در بخش سلامت و آموزشی فراهم کرده است.

به گزارش ایرنا، غفور قاسم پور سه شنبه شب در حاشیه آیین افتتاح سه پروژه عمرانی در محمد شهر کرج افزود: حدود چهار هزار میلیارد تومان اعتباربرای دستگاه های اجرایی و اختصاص ۲۶ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی به پروژه های عمرانی ، فرهنگی و اجتماعی شهرستان ۲ میلیون نفری کرج از مهمترین دستاوردهای سفر رییس جمهور است.

معاون استاندار البرز گفت: در این سفر در حوزه ارتقای سرانه های آموزشی و درمانی شهرستان کرج و استان البرز مصوبات خوبی اخذ شد و امیدواریم شاهد شکوفایی این بخش ها باشیم.

قاسم پور بیان داشت: یکی از موضوعاتی که دغدغه استاندار البرز و مسوولان شهرهای محمدشهر و ماهدشت کرج است ارتقای این مناطق به شهرستان است که در سفر رییس جمهور به البرز ارتقای این ۲ منطقه مطرح و در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: با تشکیل ۲ شهرستان محمد شهر و ماهدشت خدمات رسانی به ساکنان این مناطق سرعت می گیرد.

معاون استاندار البرز افزود: اکنون یک تیم کارشناسی مجرب در استان البرز پیگیر مصوبات سفر رییس جمهور بوده که می بایست این مصوبه ها تا ۲ سال آینده به سرانجام برسند.

وی استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای مشارکت در طرح های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی را مهمترین برنامه شهرستان کرج در سال جاری عنوان کرد.

فرماندار ویژه کرج با بیان اینکه بودجه تملک دارایی های این شهرستان امسال از ۷۰ میلیارد تومان به ۷۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است، گفت : با افزایش ۱۰ برابری این اعتبارات زمینه برای سرعت بخشی به طرح های مختلف عمرانی کرج فراهم شده است.

وی بیان داشت: پس از حضور استاندار البرز دراین استان اقدامات خوب و تلاش های زیادی در جهت خدمات رسانی به مردم به صورت شبانه روزی آغاز شده است.

شهرمحمدشهر با ۱۷۰ هزار نفر و ماهدشت با ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب شهرستان کرج قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال عطسه امروز جمعه 31 فروردین + فیلم