فعالیت مجدد مجتمع فرهنگی هنری ستارگان اراک آغاز شد


فعالیت مجدد مجتمع فرهنگی هنری ستارگان اراک آغاز شد

اراک - ایرنا - مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: فعالیت مجدد مجتمع فرهنگی هنری ستارگان اراک، پس از گذشت دو سال تعطیلی از سر گرفته شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا" سینا دلشادی" سه شنبه شب در آیین بازگشایی مجتمع فرهنگی هنری ستارگان اراک افزود: عملیات تعمیر، مرمت و بهسازی این مجتمع طی مدت ۷۰ روز، که به دلایل مختلف از جمله نقایص ساختمانی و اشکالات فنی، به دستور استاندار و در پی بازدید وزیر ارشاد تعطیل شده بود، به اتمام رسید و مجدد فعال شد.

وی تاکید کرد: مجتمع فرهنگی و هنری ستارگان تنها مجموعه ای است که با ظرفیت ۸۳۰ نفر امکان اکران فیلم های سینمایی و اجرای صحنه را فراهم می کند.

دلشادی بیان کرد: امید است در اسرع وقت، الگوی مدیریت این مجتمع مهم فرهنگی در استان تدوین شود و با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی هنری، از ظرفیت این مجموعه بیشترین بهره برداری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه به طور حتم با حمایت‌های استانی، زیرساخت های فرهنگی و هنری در استان با سرعت بیشتری توسعه و تکمیل می‌شود گفت: دولت سیزدهم، یک دولت مردمی، جهادی و انقلابی است و طرح های عمرانی فراوانی در استان وجود دارد که ۱۵ سال از عمر برخی طرح‌ها می‌گذرد که در تلاش هستیم در دولت کنونی این طرح ها به ثمر برسد و در سال جاری و آتی، مجتمع ها و فرهنگسراها را به مردم خدمات ارایه دهند.

به گزارش ایرنا، در این آیین از کتاب "موسی عزیز" رونمایی و فیلم "موقعیت مهدی" اکران شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


موضع جدید عربستان در رابطه با توقف تجاوز اسرائیل