استاندار همدان: مردمی سازی یارانه ها منشا تحولات بزرگ در کشور است


استاندار همدان: مردمی سازی یارانه ها منشا تحولات بزرگ در کشور است

همدان - ایرنا - استاندار همدان گفت: یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم مردمی‌سازی اقتصاد و توزیع عادلانه یارانه‌ها است که می‌تواند منشاء تحولات خوب و بزرگی در ایران شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا قاسمی فرزاد سه شنبه شب در مراسمی به مناسبت سوم خرداد در مرکز آموزشی نیروی زمینی قدس گفت: دولت سیزدهم تمام توان و تلاش خود را به کار گرفته تا مشکلات اقتصادی و مسائل معیشتی مردم را برطرف کند.

وی اضافه کرد: دولت در راستای شعار سال برنامه‌های مختلفی را تعریف و در دستور کار مسئولان و مدیران مجموعه خود قرار داده است.

بالاترین مقام اجرایی استان همدان اظهار داشت: دشمن امروزه با روش‌های مختلف به دنبال متوقف کردن این نظام و انقلاب است که تا کنون موفق نشده است.

قاسمی ادامه داد: دشمن در جنگ نظامی و اقتصادی که از دیرباز با این نظام و انقلاب شروع کرد شکست خورده است و امروز در فضای مجازی با انجام عملیات روانی با ما به جنگ می‌پردازد.

وی تاکید کرد: امروز جهاد تبیین وظیفه‌ای است که مقام معظم رهبری برعهده همه افراد گذاشته است که باید با توان مضاعف در راستای بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کرد.

استاندار همدان گفت: دشمن با سیاه نمایی و تحریف دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، به دنبال ایجاد شکاف و جدایی مردم از انقلاب است.

قاسمی‌فرزاد افزود: رهنمودهای رهبری فرزانه انقلاب روشن‌گر راه مسئولان است با این وجود باید بیش از گذشته مراقبت و از این نظام و انقلاب پاسداری کرد.

وی گفت: سبز پوشان سپاه پاسداران باید قدر و مقام لباس سبزی که بر تن دارند بدانند چرا که این افراد سربازان و پاسداران حریم ولایت، عترت و قرآن هستند.

بالاترین مقام اجرایی استان همدان اضافه کرد: سپاه پاسداران در مسیر آزادی و آزادسازی حریم ولایت و مردم مسلمان در بند مانند سوریه و عراق تلاش زیادی کرد.

قاسمی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقطه اتکای محکمی برای همه محرومان و مستضعفان جهان اسلام است.

قاسمی فرزاد افزود: فتح خرمشهر حماسه‌ای بزرگ بود که به دست رزمندگان و فرزندان ایران عزیز اسلامی رخ داد و در این عملیات ۱۵۳ نفر از استان همدان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج