محبوب ترین فیلم های خارجی 2022 تا به الان


محبوب ترین فیلم های خارجی 2022 تا به الان

حبوب ترین فیلم های خارجی که می توانید در وب سایت فیلیمو تماشا کنید شامل چندین فیلم اکشن و جنجالی هستند که به تازگی نیز در هالیوود تولید شده و به مرحله اکران رسیده اند.

محبوب ترین فیلم های خارجی که می توانید در وب سایت فیلیمو تماشا کنید شامل چندین فیلم اکشن و جنجالی هستند که به تازگی نیز در هالیوود تولید شده و به مرحله اکران رسیده اند. این فیلم ها همگی در وب سایت فیلیمو موجود بوده و می توانید به صورت دانلودی و یا آنلاین به تماشای آن ها بپردازید. در ادامه این مطلب کوتاه سه مورد از جدیدترین فیلم های سینمایی که به تازگی به مرحله اکران رسیده اند را به شما معرفی می کنیم. این سه مورد شامل داستان یک بیوشیمیست، داستان یک نویسنده و داستان یک شاهزاده ایسلندی به نام مرد شمالی می شود.

محبوب ترین فیلم های خارجی 2022 تا به الان

بیوشیمیست خون آشام

داستان فیلم سینمایی موربیوس یکی از مواردی است که می تواند هم قوه تخیل شما را قوی تر کند و هم می تواند سبب شود که کمی بترسید. اگر جز افرادی هستید که این قبیل فیلم های سینمایی سبب سرگرمی شما نمی شود، بهتر است از همین حالا آن را از لیست فیلم های خودتان خط زده و سعی کنید تا دو مورد فیلم دیگری که در ادامه معرفی می شوند را امتحان کنید.

این زیست شیمیدان دچار یک ویروس ناشناخته شده است و سعی می کند با دانشی که دارد، آن را از خون خودش پاکسازی کند. در خلال همین تلاش هایی که دارد، متوجه می شود تبدیل به نوعی خون آشام شده است. ادامه داستان موضوعاتی را نشان می دهد که این فرد درگیر آن می شود. در حقیقت ماجراهای تخیلی و اکشن و همچنین چالش های پیش روی او در این فیلم سینمایی نمایش داده می شود.

می توانید این فیلم را با کیفیت فول اچ دی و همچنین زیرنویس فارسی و انگلیسی مشاهده کنید. ژانر فیلم سینمایی موروبیوس نیز در رده فیلم های اکشن و تخیلی است.

محبوب ترین فیلم های خارجی 2022 تا به الان

شهر گنجینه ها

فیلم سینمایی بعدی با نام شهر گمشده شناخته می شود. این داستان جز ژانر ماجراجویانه است و کمی چاشنی طنز را نیز دارد که می تواند ماجرا را بسیار جذاب تر نیز بکند. در این فیلم سینمایی داستان زندگی یک نویسنده روایت می شود که همواره در دنیای فانتزی و تخیلی خودش سیر می کند. این نویسنده همواره در تلاش است که بهترین اثر هنری خودش را خلق کند تا آن که کتاب شهر پنهان شده را می نویسد. پس از تمام شدن کار این کتاب شروع به سفر به مناطق مختلف برای معرفی کتاب خودش می کند.

اما داستان و ماجراجویی فیلم از اینجا شروع می شود که یک میلیارد پولدار به دلیل خواندن داستان این کتاب سعی می کند نویسنده آن را بدزدد و از این روش به گنجی که نویسنده در کتاب به آن اشاره کرده است، دست پیدا کند. همین موضوع باعث می شود که نویسنده داستان ما در دردسر بزرگی بیفتد. حال نیاز به یک قهرمان وجود دارد. قهرمان کسی نیست جز همان فردی که عکسش روی جلد کتاب چاپ شده است. داستان این فیلم معمولا برای افراد زیر 15 سال توصیه نمی شود؛ بنابراین بهتر است در هنگام تماشای این فیلم سینمایی و دانلود فیلم شهر گمشده حتما به این نکته توجه داشته باشید.

شاهزاده شمالی

فیلم شاهزاده شمالی نیز سومین فیلم با ژانر اکشن و ماجراجویی است که می خواهیم در این قسمت به معرفی آن بپردازیم. در این فیلم یک شاهزاده ایسلندی که به تازگی با مرگ پدرش و در حقیقت با کشته شدن پدرش روبرو شده است. بین دو راه بخشش و انتقام، این فرد راه انتقام را در پیش می گیرد و ادامه داستان حول اتفاقاتی می چرخد که برای این فرد می افتد.

مطالب مرتبط: تماشای فیلم مرد شمالی

این فیلم برای رده سنی بالاتر از 15 سال مناسب است و بیشتر کسانی جذب آن می شوند که تمایل به داستان های تاریخی و ماجراجویانه دارند، زیرا فضای این فیلم در حدود قرن 10 میلادی است و همین موضوع باعث می شود که کمی چاشنی تاریخ نیز به این فیلم افزوده شود.

امکان دانلود زیرنویس فارسی و انگلیسی برای فیلم و همچنین صوت دوبله فارسی وجود دارد و بنابراین می توانید به راحتی و با خیال راحت، این فیلم را تماشا کنید.

سایر رسانه‌ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق