ستاره سابق رئال خودش را به بارسا پیشنهاد داد!


ستاره سابق رئال خودش را به بارسا پیشنهاد داد!

به نظر می‌رسد آنخل دی ماریا علاقه زیادی به حضور در بارسلونا دارد.

آنخل دی‌ماریا پس از هفت سال حضور در تیم فرانسوی به دوران حضور خود در PSG پایان داد. حالا او باید ماجراجویی جدیدی را آغاز کند و همانطور که موندو دیپورتیوو فاش کرده، ستاره آرژانتینی به باشگاه بارسلونا پیشنهاد شده است. تیمی که به شدت شرایط تقویت فاز هجومی خود را دنبال می کند و آنخل دی ماریا می تواند گزینه مناسبی باشد؛ مخصوصاً اگر عثمان دمبله از این تیم جدا شود.

همانطور که اخیرا موندو دیپورتیوو مدعی شده بود رافینیا گزینه اصلی سران بارسلونا برای پست وینگر محسوب می شود اما با توجه به ماندن لیدز در لیگ برتر جذب این بازیکن هزینه گزافی را برای باشگاه کاتالانی در پی خواهد داشت.

در حقیقت دی‌ماریا خودش را به بارسا پیشنهاد داده چرا که او می خواهد برای این تیم به میدان برود و از انگیزه های بسیار زیادی برای رقم خوردن این اتفاق برخوردار است. با این حال جذب این بازیکن فعلاً در اولویت بارسلونا نیست چرا که این باشگاه می‌خواهد در مقطع کنونی تمام تلاش خود را برای به خدمت گرفتن رافینیا انجام دهد.
البته شاید سن دی‌ماریا یک مشکل در راه انتقال او به بارسلونا باشد. ستاره آرژانتینی ۳۴ سال سن دارد که این موضوع می‌تواند عقب‌نشینی بارسلونا برای جذب او را در پی داشته باشد.

ستاره سابق رئال خودش را به بارسا پیشنهاد داد!

گفتنی است شایعات انتقال آنخل دی ماریا به بارسلونا در حالی دوباره مطرح شده که او در مقطعی تا آستانه انتقال به نوکمپ پیش رفته بود. در سال ۲۰۱۷ و هنگامی که نیمار از بارسلونا به پاری سن ژرمن پیوست از این ستاره آرژانتینی به عنوان یکی از اصلی ترین گزینه های بلوگرانا برای جایگزینی او نام برده شد. حتی مدیر برنامه این بازیکن در دفتر باشگاه بارسلونا نیز حضور پیدا کرد اما در آن مقطع این انتقال نهایی نشد.

سایر رسانه‌ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق