عرضه گوشی های جدید در بازار + قیمت


عرضه گوشی های جدید در بازار + قیمت

پس از انتشار شایعات فراوان، بالاخره اوپو از گوشی‌های سری رینو 8 رونمایی کرد. این سری شامل سه مدل استاندارد، پرو و پرو پلاس می‌شود که نسخه پلاس از اسنپدراگون 7 نسل 1 بهره می‌برد؛ تراشه‌ای که چند روز پیش از سوی کوالکام معرفی شد.

اوپو برای تمام اعضای این خانواده از نمایشگر امولد، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۸۰ واتی SuperVOOC استفاده کرده است.

مشخصات اوپو رینو ۸ پرو پلاس

بالاترین گوشی این خانواده، اوپو رینو ۸ پرو پلاس نام دارد که از نمایشگر ۶.۷ اینچی OLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد و در بالای آن یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی وجود دارد. در اطراف صفحه نمایش این دستگاه حاشیه‌های کمی به چشم می‌خورد به گونه‌ای که حاشیه بالایی و پایینی ضخامتی برابر ۱.۴ میلی‌متر دارند.

این گوشی هوشمند به تراشه دیمنسیتی ۸۱۰۰ مکس مجهز شده و حداکثر ۱۲ گیگابایت رم LPDDR۵ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS ۳.۱ دارد. روی پنل پشتی این دستگاه دوربین اصلی سه‌گانه به چشم می‌خورد که شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به همراه دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو می‌شود.

اوپو برای این محصول از اندروید ۱۲ به همراه رابط کاربری ColorOS ۱۲.۱ استفاده کرده و آن را به یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز کرده. این دستگاه در سه رنگ و دو نسخه وارد بازار می‌شود. مدل پایه با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، ۵۵۶ دلار قیمت دارد. مدل بعدی با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، با قیمت ۶۰۰ دلار به فروش می‌رسد.

مشخصات اوپو Reno ۸ پرو

اوپو Reno ۸ اولین گوشی تجاری با تراشه اسنپدراگون ۷ نسل یک محسوب می‌شود. این تراشه با لیتوگرافی ۴ نانومتری توسعه یافته و از پردازشگر گرافیکی آدرنو ۶۶۲ بهره می‌برد. دوربین این دستگاه تفاوتی با مدل پرو پلاس ندارد.

این گوشی هوشمند اوپو به نمایشگر ۶.۶۲ اینچی امولد با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز شده و همچنین دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی دارد. سایر مشخصات با مدل پرو پلاس یکسان است. نسخه پایه با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۴۵۰ دلار و مدل‌های بعدی با ۸/۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به ترتیب با قیمت ۴۸۰ و ۵۲۵ دلار به فروش می‌رسند.

مشخصات اوپو Reno۸

پایین‌ترین عضو این خانواده در دو نسخه با ۸/۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به ترتیب با قیمت ۳۷۵ و ۴۵۰ دلار به فروش می‌رسد. اوپو رینو ۸ به نمایشگر ۶.۴۳ اینچی امولد با رفرش ریت ۹۰ هرتز مجهز شده و روی پنل پشتی آن دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به همراه دو دوربین ۲ مگاپیکسلی مونوکروم و ماکرو قرار دارد.

از سایر مشخصات این دستگاه می‌توان به تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۱۳۰۰ به همراه باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۸۰ واتی اشاره کرد.

منبع: دیجیاتو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته