قرآن کریم و آموزه های اهل بیت (ع) باید چراغ راه ما در زندگی باشند


قرآن کریم و آموزه های اهل بیت (ع) باید چراغ راه ما در زندگی باشند

حجت الاسلام میثم تارم گفت: ما بدون قرآن و اهل بیت (ع) گمراه می شویم و قرآن کریم و آموزه های اهل بیت (ع) باید چراغ راه ما در زندگی باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، شامگاه امشب ۱ خرداد ماه حجت الاسلام میثم تارم در آیین اختتامیه هفته قرآن و عترت جنوب کرمان، گفت: جشنواره قرآن و عترت کار نیکی که مورد سفارش پیامبر اکرم (ص) است.
امام جمعه جیرفت قرآن کریم را نسخه هدایت بشریت خواند و ابراز کرد: پیامبر اکرم (ص) فرمودند؛ ۲ گوهر گرانبها یکی قرآن ثقل اکبر و عترت ثقل اصغر در میان شما به امامت گذاشتم تا مایه هدایت و راهنمایی شما باشند و اگر به این ۲ تمسک کنید، هرگز گمراه نمی شوید.
حجت الاسلام تارم با تاکید بر این که ما بدون قرآن و اهل بیت (ع) گمراه می شویم، اظهار کرد: باید قرآن کریم و آموزه های اهل بیت (ع) چراغ راه ما در زندگی باشند.
امام جمعه جیرفت ادامه داد: قرآن و اهل بیت (ع) از هم جدا نشدنی هستند چرا که کمال در این است که قرآن و اهل بیت (ع) در کنار یکدیگر باشند.
وی در خاتمه عنوان کرد: امیدوارم خداوند توفیق دهد در برنامه ها و زندگی قرآن کریم و اهل بیت (ع) نقش آفرین، الگو و سرمشق ما باشند.
پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا