جهاد تبیین با حضور تک تک آحاد مردم فراگیر می شود


جهاد تبیین با حضور تک تک آحاد مردم فراگیر می شود

دولتی گفت: جهاد تبیین ضمن اینکه نیازمند گفتمان سازی از سوی دستگاه ها و رسانه ها و نخبگان و صاحبان تریبون هاست برای فراگیر شدن نیازمند حضور و مشارکت تک تک آحاد مردم است.

«کریم دولتی» در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با بیان اینکه جهاد تبیین با مشارکت خوب مسجدی ها تا اندازه ای در میان مردم جا افتاده است، اظهار کرد: مساجد باید در این زمینه مشارکت بیشتری داشته باشند تا تبیین خوبی نسبت به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و انقلاب عزیز ما در سطح منطقه و جهان صورت گیرد.

این استاد قرآن افزود: همه نسبت به اجرایی شدن و عملی شدن مطالبات مقام معظم رهبری وظیفه داریم و این شامل تک تک مسئولان و کارگزاران نظام و تک تک آحاد مردم است.

وی ادامه داد: جهاد تبیین ضمن اینکه نیازمند گفتمان سازی از سوی دستگاه ها و رسانه ها و نخبگان و صاحبان تریبون هاست برای فراگیر شدن نیازمند حضور و مشارکت تک تک آحاد مردم است.

دولتی در ادامه با انتقاد از برخی دستگاه ها و ارگان هایی که عملکرد خوبی در زمینه مطالبه مقام معظم رهبری درباره تربیت 10 میلیون حافظ قرآن نداشته اند، گفت: البته طی چند سال اخیر گام های خوبی در این زمینه برداشته شده که امیدبخش است هرچند فرصتی که در گذشته و در زمان اعلام این مطالبه از سوی مقام معظم رهبری از دست رفت به راحتی قابل جبران نیست.

وی در پایان اظهار کرد: بیان یکی از نامه های قران کریم است؛ بنابراین همه دوستداران قرآن و پیروان این کتاب الهی و آسمانی در زمینه جهاد تبیین وظیفه دارند و قطعا تمام کسانی که انس بیشتری با قرآن دارند وظیفه بیشتری خواهند داشت.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام