شهرستان جیرفت میزبان اختتامیه هفته قرآن و عترت جنوب کرمان


شهرستان جیرفت میزبان اختتامیه هفته قرآن و عترت جنوب کرمان

بهرام مسلمی مهنی گفت: سومین هفته قرآن و عترت جنوب کرمان پس از برگزاری جشنواره های متعدد با موضوعات مختلف قرآن و عترت در هفت شهرستان جنوبی کرمان، امشب آئین اختتامیه آن به میزبانی شهرستان جیرفت برگزار می شود.

«بهرام مسلمی مهنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: سومین هفته قرآن و عترت جنوب کرمان پس از برگزاری جشنواره های متعدد با موضوعات مختلف قرآن و عترت در هفت شهرستان جنوبی کرمان، امشب آئین اختتامیه آن به میزبانی شهرستان جیرفت برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ضمن تشکر از عوامل اجرایی برنامه های سومین هفته قرآن و عترت جنوب کرمان، ابراز کرد: رعایت عدالت در هر کجا قطعا رضایتمندی مردم را به دنبال دارد و ما با رعایت عدالت فرهنگی ضمن توسعه فعالیت های فرهنگی منطقه به دنبال کسب رضایت مردم هستیم.
وی بیان کرد: اجرای برنامه های ویژه سومین هفته قرآن و عترت جنوب کرمان به موسسات فرهنگی قرآن و عترت در هفت شهرستان سپرده شد تا با استفاده از ظرفیت های موجود این برنامه ها را به نحو شایسته اجرا کنند و این اداره کل تنها ناظر بر فعالیت های این موسسات بود.
مسلمی مهنی تاکید کرد: هفته قرآن و عترت ظرفیت بسیار خوبی برای شناسایی استعدادهای فرهنگی و هنری در ترویج آموزه های قرآن و عترت و شکوفایی این استعدادها است.
دبیر شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان هفته قرآن و عترت را فرصتی برای پیوند بین هنر و قرآن کریم دانست و اظهار کرد: در قالب هنر آثار ماندگاری برای ترویج انتقال مفاهیم قرآنی تولید شد.
وی در خاتمه از عموم مردم برای شرکت در آئین اختتامیه هفته قرآن و عترت جنوب کرمان دعوت کرد.
پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس