حکم جائرانه دادگاه رژیم صهیونیستی علیه اسرای تونل آزادی


حکم جائرانه دادگاه رژیم صهیونیستی علیه اسرای تونل آزادی

دادگاه اسرائیلی در الناصره امروز یکشنبه احکام جائرانه‌ای را در حق 6 اسیر فلسطینی که موفق به فرار از زندان امنیتی جلبوع شده بودند، صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «مرکز اطلاع رسانی فلسطین» ، دادگاه اسرائیلی در الناصره امروز یکشنبه احکام جائرانه‌ای را در حق 6 اسیر فلسطینی که موفق به فرار از زندان امنیتی جلبوع شده بودند، صادر کرد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، هیئت امور اسرا و آزادگان فلسطین اعلام کرد که به موجب احکام صادر شده، 5 سال حبس به مدت احکام قبلی این 6 اسیر فلسطینی اضافه شد.
علاوه بر این، دادگاه صهیونیستی این 6 اسیر را به پرداخت 5 هزار شِکِل (واحد پول رژیم صهیونیستی) جریمه مالی و 8 سال حبس تعلیقی به مدت 3 سال محکوم کرده است.
یکی از اسرای تونل آزادی پس از صدور این احکام ظالمانه تاکید کرد: برای ما مهم نیست که چه حکمی صادر شده، مهم این است که ما توانستیم غیرممکن را ممکن سازیم و با عبور از تمامی موانع امنیتی دشمن، سیلی محکمی به آن زدیم.
لازم به ذکر است که این 6 اسیر فلسطینی سال گذشته موفق شدند با کندن تونل از داخل زندان فوق امنیتی جلبوع فرار کنند. این 6 اسیر قهرمان فلسطینی پس از دو هفته آزادی، مجددا به اسارت گرفته شدند.
پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید